Je kan hem toch gewoon een hondenpak aangeven loes
En die droom hihi di keer was ik het niet
mdr
Geplaatst: 23-05-14 09:31
Joehoe, Princes en Seluutje hebben een bleekscheetje in de maak Ben benieuwd wat voor moois die 2 er van zullen maken! En San ... als het geboren wordt dan zeg je ... wat is ie lelijk Dan weet je dat het achteraf tot iets heel moois uitgroeid
En ons Keetje houdt de spanning erin! Is ze morgen dan 330 dagen ver? Ik duim dat ze ons niet te lang meer in spanning houdt!!!
ach we moeten er lang op wachten, maar een vroeggeboorte geeft ook veel zorgen.
leuk volgend jaar een bleekscheetje
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 17:40
Haha die mannen......grote mond klein hartje...
Omg dat jullie al zo erg dromen...volgend jaar 3 veulens,dan worden jullie gek
loes een tinker veulen??toch hopelijk alleen de kleur???en niet formaat?
Nou ik heb heerlijk geslapen vannacht,ziet het weer helemaal zitten,het komt als het klaar is en normaal hoe langer bij mams hoe beter,heb alleen erg meelij met Keetje.... Maar t rommelt aan alle kanten,alleen jammer dat Keet zo onvoorspelbaar is,waarschijnlijk verrast ze ons weer... Ik wil iig na t eten zo eens heerlijk in bad
mdr ja alle bleekscheten zijn lelijk ga ik zeggen,krijg ik weer bokt over mij heen... Ja morgen is ze 330 dagen..ik sms je als het er is...
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 17:43
pvd katten ik switch weer naar cam,ligt er iets zwart/wits achter Keet dus ik vlieg op hier,waaaat hoe kan dat????? is het weer een kat.....Zucht.... Volgens mij worden we allemaal
Hier ook geen veulen dromen. Ben de afgelopen nachten vanaf 4 uur wakker geweest door de warmte. En balen dat ik deed. Ik heb (bewust) geen KEETTV aangevraagd namelijk. Lig je daar maar saai voor je uit te staren.
Aan de andere kant wel beter... met een deadline voor twee opdrachten inzicht, en meester in studieontwijkend gedrag, kan ik maar beter geen keettv hebben
Ik ga duimen voor een mooi hengstje vannacht! Maar nu aan de studie....
tietenfoto's zijn gemaakt.....zou het vannacht komen???
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 22:49
Rene kwam vanavond al thuis,alles vol,losse banden het komt eraan vanaag of morgen... Maar Keet blijft Keet dus zelf even check net...
Ja alles bomvol en op spanning en losse banden en staart slap,dus Keetje go for it.... Vandaag erg in zichzelf,heel erg aanhankelijk naar mij en zware ademhaling....
Normaal bevalt ze zo binnen t paar uur...maar blijft Keet he...ik hoop op de 24e zou t een opsteker vor mijn schoonzus vinden....die heeft t morgen al zwaar genoeg...
Em sterkte en ik duim
FLoemii wees blij anders had je alleen maar cam gestaard joh en ga je van alles dromen Succes met je studieopdrachten...
Nogff 80 minuten de beentjes kruisen en dan mag t! Go for it Keet!
Jolien87
Geplaatst: 23-05-14 22:56
Emelyne: ik heb het hele verhaal niet mee gekregen maar ik begrijp dat het niet goed gaat met je oma. Dit is natuurlijk nooit leuk, ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.
Spannend! Gaat het dan toch de 24e worden? Wat is er trouwens met je schoonzus?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 22:58
Nou ze is nog vrij rustig...
Zou wel wat voor haar zijn om morgen met die herrie motorraces en applaus te denken dat iedereen voor haar komt en ze dan begint
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 22:59
Jolien,de 24e is het de sterfdag van haar zoontje Boy en die is op een of andere manier met ons veweven...daar is Kimani ook naar vernoemd