Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim_1990 schreef:Shoeby is vanochtend gescant en mag morgen geinsemineerd worden voor haar allerlaatste veulentje![]()
Na vele adviezen, veel hengsten bekijken, informeren en langs gaan te bekijken, is mijn keuze gevallen op de AES gekeurde Nickelback MDM, een Incognito x Rhodium appaloosa hengst.
Hij is mooi compact gebouwd, heeft ijzersterke bewegingen en wederom 1 met een super nuchter top karakter
[ [url=m/EvUzHw.jpg]Afbeelding[/url] ]
JusticeJ schreef:Ik ben zo benieuwd hoe deze gaat uitvouwen! Zou een hele interessante kunnen zijn voor de fokkerij als de appie genen gunstig zijn. Deze willen de Appaloosa hengstenhouders vast wel hebben
YvonneV schreef:kim_1990 schreef:Ik vroeg me vanochtend wel eventjes af waarom ik ook alweer zo blij was met een few spot![]()
![]()
[ [url=m/IumP9Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heb je hem weer zo mooi schoon gekregen?
Picopico schreef:Prachtig veulen!
Je zegt dat je als enige niet weet of hij vos draagt, maar zijn vader is een vos dus dan weet je dat toch al? Of bedoelde je Agouti? Want dat kun je niet weten zonder test en/of nakomelingen.
Wat misschien nog interessant is om te weten: Patn1 ligt op hetzelfde chromosoom als Extension (en KIT). Wat in het geval van Olivio betekent dat Patn1 aan E vast zit, want die heeft hij beide van zijn moeder. Qua nakomelingen zullen zijn vosjes dus overwegend marmerbont/varnish zijn en panter/schabrakbonte (met Patn1 dus) overwegend zwart of bruin