Ik hoop voor TS dat ze een beetje aan haar nachtrust toe komt, en dat Neeltsje alleen belt als ze zover is. Zo te zien hangt er ook een camera dus TS, en mogelijk anderen, kunnen de merrie goed in de gaten houden
Heb je haar eigenlijk aan huis staan, TS? Of moet je op het moment supreme nog een eind naar je paard toe rijden?
Nee hoor ze staan heel dichtbij We hebben onze eigen trainings stal en hier staan onze eigen paarden ook
Ik ben tot nu toe de enige met camera toegang haha. Ze heeft ons eergisteren voor het eerst wakker gebeld, ik keek op de camera en ze lag, bleef even kijken en ze leek onrustig dus wij erheen. Niks aan de hand
Haar uier is helemaal weg nu, wel nog steeds hars. Ook de vieze achterbenen zijn weg. Wel heeft ze elke ochtend een mooie coupe de ontploffing in haar staart.
We wachten weer rustig af.
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-23 13:05
Muga - 16 mei - valk merrie Koper - 17 mei - valk hengst NibbitLotus - 18 mei - valk merrie witte voetjes SjonnieZ - 19 mei - valk hengst BootsieBob - 20 mei - valk merrie RanjaRietje -21 mei - valk merrie MarliesV - 22 mei - donkere valk merrie Flubberboot - 22 mei - valk hengstje Orange - 23 mei - valk merrie Evamarie - 24 mei - donkere valk hengst Ania - 26 mei - goudvalk hengst Esaqar - 26 mei - valk merrie fleurtjeuh - 27 mei - hengst Kookaburra - 29 mei - mooie valkmerrie DemiSisa - 30 mei - lichte valk hengstje JJ4 - 1 juni - valk hengst Balance - 4 juni - valk hengst