Oh ik schrok echt even. Las eerst de update van naar de kliniek gaan met koliek en toen zag ik hoeveel pagina's erbij waren. Maar gelukkig met felicitaties! Wat een ontzettend gaaf veulen! Ik ben heel benieuwd naar droogfoto's . Wat zijn je plannen met hem?
Als leek op kleuren, vraag ik me af hoe je ziet dat hij homozygoot is. Dus mocht iemand dat uit willen leggen, heel graag!
paardjes123
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-22 21:50
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben vanmiddag even geweest toen lag hij nog nat naast de merrie maar had ik de kinderen bij mij van 1 en 3 jaar dus heel kort geweest. Net met mijn man wezen kijken en nog wat foto's geprobeerd te maken. We halen hem vrijdag op.
Wonder is een hele lieve moeder en is ook zachtaardig naar ons als we het veulen willen aaien. In het begin was dat uier best lastig te vinden en hij moet al bukken om erbij te komen
Ik denk dat het een fewspot is en hij heeft als basiskleur bruin. Op de zijkant van zijn billen heeft hij aan beide kanten een bruine vlek. Ik laat hem niet op kleur testen tenzij we toch besluiten om hem te verkopen. Persoonlijk vinden we de kleur heel bijzonder mooi! Mijn man wilde graag witte en ik stippen, beide wat gekregen
paardjes123
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-22 21:55
Muga de patronen snowcape en fewspot zijn altijd homozygoot dus vandaar dat het gelijk duidelijk is. Ik zal in de toekomst 1 paard weg moeten doen en welke weet ik nog niet. Van allemaal ben ik gek. Als hij blijft wordt het mijn toekomstige rijpaard. Voor de hogere dressuursport en recreatie, ik heb alleen nog een jong talentvol paard staan en heb Wonder ook nog
Gezien het een appie is, zal het een en ander gaande zijn leven nog wel wat veranderen. Ik vind het altijd heel erg gaaf, zeker als je ze met een paar jaar tussentijd bekijkt...