Ouders zijn nu een weekend weg dus wel lachen als veulen dit weekend komt Mijn moeder wilt het graag zien, het is haar pony natuurlijk. Ik verwacht trouwens nog niet dat het dit weekend komt.
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-22 22:40
Dik en dikker. Uier gewoon hetzelfde, dus niet heel spannend.
Fuzzie
Wat is ze knap
Deze ook
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-22 21:33
Alarm hangt om. Uier doet nog niet veel mee maar vind de banden wel een stuk losser. Dag 335
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-22 21:06
Lon dag 338
Alarm is weer af overigens Lon brengt haar nachten graag plat door
Ik kom ook nog even last minute meevolgen! Spannend!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-22 12:11
RanjaRietje schreef:
Ze houd het spannend!
Zeker omdat iedere keer als ik op de camera kijk, ze K.O. languit op de grond ligt
Plaatjes van vanmorgen
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-22 21:28
Vanavond nog even lekker op het gras terwijl de sproeiers op hun weitje aangingen. Eerste keer goed gras van dit jaar, nu langzaam opbouwen en dan hebben we met goed management het hele jaar weer lekker gras. We mogen ook de wei van de buurman gebruiken dus nog meer wisselen
Uier doet overigens nog niets. Geen paasveulentje denk ik.
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-22 21:32
Uier lijkt nog minder te zijn dan gisteren, buik lijkt wel anders te vormen.
Schiet maar op, want Freyja wilt graag een speelmaatje
Papa to be dan maar even showen, die hebben we vandaag op de foto gezet.
Ja leuk he. Moeder geit (Peggy) wist niet wat ze er mee aan moest. Vanmorgen stond ze de arme lammetjes weg te beuken. Ze waren nog nat achter de oren toen ik op stal kwam. Ik vermoed dat ze toen nog niets gedronken hadden, ook omdat Peggy zo deed. Haar maar even vast gebonden en de lammeren aan de spenen gezet. Frustrerend als ze het niet snappen Inmiddels drinken ze gelukkig goed, zijn alleen vrij rustig. Ze staat nu alleen op stal met haar kinders. Molly, de andere geit, blijft vanaf vandaag buiten met haar lammeren snachts. Ze zijn nu twee weken en al flink genoeg.
En dan hoeft oude Beb ook niet meer alleen te staan snachts. Al vond ze dat helemaal niet erg, ze vind de rust van alleen zijn helemaal geweldig. Ze was ook erg boos toen we 4 jaar geleden met Peggy en Molly aankwamen, ze had het zo naar haar zin in haar uppie die paar jaar daarvoor Madame is 14 jaar en een ontzettende nukkige oude dame aan het worden.
Nou goed, terug naar de ponies! Links uier vanmorgen, rechts vanavond. Om het maar eens naast elkaar te zetten.
Buikjes.
Poppy bakt een heel weeshuis daarbinnen geloof ik.
En ik ben zo blij met hoe Fflur er uit ziet op dit moment
Vandaag haar even op de foto gezet. Ging niet heel soepel want gras was natuurlijk leuker dan stil staan en het halster wat ze om had is ook 3x niks. Op zoek naar iets anders als we ooit naar de show gaan. Maar toch één foto die met wat photoshop goed is (oa mijn vader en Freyja moesten van de foto af )