Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
be

We hadden ons nog niet lang op de bank genesteld, toen we duidelijk onrust zagen en we goede hoop kregen. En toen begon ze eindelijk! We hebben even moeten assisteren bij de bevalling, het is een erg groot veulen. Quinta bleef helaas staan met de nageboorte
Maar met een beetje hulp van onze vriendin en dierenarts kwam deze er goed af. Wel houden we haar uiteraard goed in de gaten. Veulentje was wel beetje dom met drinken
Ze pakte een stuk huid beet en zoog daar heel fanatiek op. Ze snapte niet dat ze moest zoeken naar melk
Maar ook dat was met een beetje begeleiding snel onder de knie. Wel vonden we haar een beetje slapjes, lang in de vacht en beetje dun. De dierenarts zegt dat ze een beetje prematuur oogt, ook al is dus 3 weken langer blijven zitten. Dus het is goed dat de natuur besloten heeft om haar langer te laten zitten.
Ze moet dus nog wel een beetje uitkreukelen
Maar wij vinden haar al wel een hele mooie dame!
Ze is heel mensgericht en rustig. En een heel ander type kwa body en beenwerk dan Raya

Wordt echt al een hele dame!

Heerlijk!
(Hoe spreek je het uit?)
Als jullie haar ooit van de hand doen, houd ik me aanbevolen.
Moeder is 1,37 m, vader is 1,35 m. Maar in vaders lijnen zit heel dichtbij paardenmaat, dus of dat ook iets met de maat gaat doen? Ik vindt wel dat ze lange benen heeft en hoger is dan een gemiddeld Fell pony veulen, dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze minimaal de 1,45 m gaat halen. Maar is dus een grote gok
Er is stiekem veel interesse voor haar, maar ik zal aan je denken mochten we besluiten om haar weg te doen.

Gefeliciteerd!