Balte, ik begrijp je redenen heel goed. Als de plekken even 'vol' zijn moeten er keuzes gemaakt worden, of even gewacht worden. Als B uit een lijntje komt waar je wel achter staat, zou ik de gok wel durven maken. Dat schraal opbrengen kan de pony voor het leven 'verpesten', daar zou ik dan ook nog wel doorheen durven te kijken als je verder op de hoogte bent van de geschiedenis en het lijntje. Lastig zeg dat licht bevangen. Zou zeker een ijzertje proberen. Ik ga voor je duimen dat het in juli nog gaat lukken, zou wel heel leuk zijn. Je weet wel dat perlino x perlino absoluut geen palomino gaat geven?
Saaams en salatiga1995, duurt heeeeeeel laaaaang.
Balte
Geplaatst: 11-06-20 11:20
Jaja dat weet ik maar als het een merrieveulen is, is het sowieso dubbel verdund en kan ik daar later verder mee fokken in de wetenschap dat ik voor mijn verdunningsfactor niet van de hengst of van het "lot" afhankelijk ben . Ik start dan met een merrie waar ik 100% achtersta (hopelijk toch haha) en kan bij wijze van spreken kiezen uit alle mogelijke hengsten want de verdunning heb ik zelf al staan
Pret heeft een hoop staart gezwiep vanavond, maar verder rustig. Passie beweegt hooguit van d’r hooinet naar d’r poepplek. Heb morgen wel even een dagje vrijgenomen, rustig op het werk dus dat kon. Dus kom maar op met een baby vanavond. Al zie ik het niet hoopvol in.
sans6
Geplaatst: 12-06-20 07:49
*Stille meelezer werpt blik in topic..... Stille meelezer trekt zich weer geruisloos terug*
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-20 10:12
sans6 schreef:
*Stille meelezer werpt blik in topic..... Stille meelezer trekt zich weer geruisloos terug*
Vanavond! We gaan ervoor! Anders gaan we zwaarder geschud in zetten.
[ [url=m/eNM37a.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn onderweg naar stal, dus de update komt eraan. Ben benieuwd vandaag.
Saaams
Geplaatst: 12-06-20 15:35
absque_dubio schreef:
Saaams schreef:
Vanavond! We gaan ervoor! Anders gaan we zwaarder geschud in zetten.
[ [url=m/eNM37a.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn onderweg naar stal, dus de update komt eraan. Ben benieuwd vandaag.
Dan zie ik je zo. Ben wel benieuwd hoe je die ph checks uitvoert.
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-20 17:10
Oh had het ff gezegd. nou je hebt dus gezien hoe de melk uit de uier komt, dat doe ik dus op dat papiertje, en dan verkleurt dat papiertje! En anders laat ik het morgen even zien haha.
Vee arts kan elk moment arriveren. Zit me met Pret niet helemaal lekker, die is niet fit. Veulen is levendig en heeft gedronken maar nog niet gepoept. Even snel een foto
Pret is opgevoeld en gecheckt maar helemaal goed. Begon ook op te knappen en was weer fitter en ging weer staan. Heb me best zorgen gemaakt pff. Veulen heeft een klysma gehad, en is sowieso erg wakker en stoer! En bloedmooi! Zooooo wijs mee. Vannacht om 02.50 geboren en zijn net een half uur thuis. Helemaal gesloopt van de spanning haha.
Linnie050
Geplaatst: 13-06-20 07:40
Gefeliciteerd!
Knapperd
Fijn dat alles nu goed gaat. Hoop dat je even kunt slapen nu.