De Britten hebben een rijmpje over hoge witte benen: one leg: try them, two legs: buy them, three legs: "give them to your wife" four legs: ""run for your life"".
(Ik heb een kleinkind van Cocktail gereden, type 'give them to your wife': gevoelig dier, maar een heerlijk rijpaard!)
Valuna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-20 12:23
Wil graag foto's maken maar Sterre let goed op haar zoon en komt er soms tussen. zal ze zo even naar buiten doen.
Dierenarts net geweest voor een check en alles is helemaal goed met moeder en zoon
Wat ziet ie er ontzettend lief uit (en moeders ook)
Valuna
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-20 16:18
Ik ben heel moeilijk met namen ik wil dat ik er geen spijt van heb Heb veel op internet gezocht enz. Ik denk dat ik hem Simba noem, die naam blijft in mijn hoofd hangen. Nog een beetje spam
Wat een knap diertje! En een mooi blauw oog! Ik denk echt dat hij vos is, voornamelijk door de rossige maantjes en de donkere kleur. Palomino’s zijn voornamelijk toch “goud-kleurig” Al is hij wel een hele mooie lichte vos
pien_2010
Geplaatst: 07-05-20 17:06
Simba past goed bij hem. Heel mooi bedacht en niet alledaags.
Klijntje
Geplaatst: 07-05-20 17:36
Ik wou al vragen of je nog eens foto's wou plaatsen Die bles lijkt idd op die van ons veulen, zo dicht bij het oog! Ook aan precies dezelfde kant. Bij jouw Simba is de afbakening van de aftekeningen heel duidelijk, dat is heel anders dan bij onze Binky. Vraag me daarom af of ze beiden vos zijn of dat de jouwe toch een ander kleurtje heeft.
jolandje
Geplaatst: 07-05-20 18:27
ik zie hier toch wel een vosje, maar prachtig met die bles en blauwe ogen