[LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TiffanyJoy

Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-11-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:09

Ik volg ook <3

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 11:09

Dank je wel iedereen!!!

Ik ben zelf inderdaad niet thuis maar ruim 5.5 uur rijden in Duitsland, niks leek erop dat lillyfee zou bevallen uier was groot maar geen harsjes geen melk banden waren niet slap. Ik werd rond half 3 gebeld door privé nummer en eerst dacht wtf wie is dat en toen word wakker en toen dacht ik fiets UNA! Tot Chantal (die mij beide zei lillyfee is aan bevallen) als een gek op de camera kijken zenuwen door mijn lichaam fiets ze is nog lang niet se is nog maar 315 dagen!! Het ging allemaal zo snel en lillyfee deed het zo goed, vlies scheurde direct probeerde direct te staan en lillyfee ging direct likken. Na geboorte was super snel af.. ondertussen kijkend op de camera thuis front proberen te pakken te krijgen, dood niemand.. buurmeisje pakt niet op lag te slapen en toen mijn tante gebeld die was er in 12 min te gelijk met de dierenarts. Alles js gezond het is super mooi knap meisje, drinkte en poepte en plaste snel en stond ook binnen een half uur.

Ik heb zelf niet kunnen reageren hier omdat vannacht wel tot mijn oren in de stress zat en ik nu weer op de hengstenkeuring zit van Famous. Vannacht totaal 2 uur geslapen :’) iedereen mag natuurlijk gewoon foto’s plaatsen <3 geen problemen mee ben juist blij met de mensen die mee keken.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 11:11

Klopt ze was veel te vroeg maar alles zit eraan haar vacht is goed dus ze is ook niet prematuur wat je vaak ziet is dat vacht dan nog niet volgroeid is etc maar hier lekker goed in spek zittent meisje!

Brainless

Berichten: 29800
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:11

Gefeliciteerd buurvrouw met je mooie veulen.
Ik heb vannacht ook meegekeken via de cam... was nog wakker :+ .
Super dat alles goed is gegaan en we gaan nog beschuit met muisjes eten hoor als je weer thuis bent!!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 11:13

Betere foto’s zodra ik thuis ben.

Afbeelding

Afbeelding

Het filmpje van YouTube kan je de bevalling terug kijken :)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 11:13

Brainless schreef:
Gefeliciteerd buurvrouw met je mooie veulen.
Ik heb vannacht ook meegekeken via de cam... was nog wakker :+ .
Super dat alles goed is gegaan en we gaan nog beschuit met muisjes eten hoor als je weer thuis bent!!


Dank je wel!! Zekers!!

Getup

Berichten: 8404
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:17

Gefeliciteerd, denk je even veilig weg te kunnen.... In dit geval best fijn, zo'n live cam !

Ben benieuwd hoe Famous het doet. En uiteraard naar de naam van Lillyfee 's veulen .

Rocamor

Berichten: 11047
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:18

Nicole schreef:
Klopt ze was veel te vroeg maar alles zit eraan haar vacht is goed dus ze is ook niet prematuur wat je vaak ziet is dat vacht dan nog niet volgroeid is etc maar hier lekker goed in spek zittent meisje!


Vanaf de camera, kijkend op mijn telefoon, leek ze inderdaad al aardig af. Vroeg me zelfs af of je je niet vergist had met de uitgerekende datum.

Gaat alles naar wens met Famous?

Williejanne, excuus jij ging uit van veilige datum, ik van uitgerekende datum.

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:20

Fijn een vlotte en natuurlijke bevalling zonder dat de mens hierbij nodig was. Wat wil je nog meer? Super fijn dat het zo goed gegaan is. Ik vind het hele mooie paardjes en een prachtig veulen. Veel plezier op de keuring en succes daar.

MariekeS_

Berichten: 4711
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:20

Gefeliciteerd Nicole, prachtig!! <3
Wat is de natuur toch weer bijzonder, vertederende beelden van moeders en kind in het holst vd nacht. Super fijn dat alles goed is met beide!

Ik dacht eigenlijk dat Lilyfee cremello was maar ze is dus palomino? Als vaders en veulen vos zijn? Of heb ik het verkeerd? (Geen expert :’))

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:21

Ook al kijk ik al een tijdje mee, ik weet nog steeds niet wat voor ras het is. Weet iemand dat?

Getup

Berichten: 8404
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:24

Duitse Rijpony?

BigOne
Berichten: 38682
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:55

En hoe Famous het op de keuring??

Koper

Berichten: 30562
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:00

Wat een stress dat ze nu net dit weekend bevalt, gelukkig maar dat alles goed is gegaan. Het was inderdaad een supervlotte bevalling. En het veulen is prachtig, echt een beeldschoon poppetje <3 Ik ben erg benieuwd hoe ze gaat heten.

Succes vandaag met Famous! Dat hij zijn naam maar waar mag maken :)

Is je buurmeisje het leuke grietje met de krullen wat af en toe op stal rondloopt en die ik de paarden zie borstelen?

Brainless

Berichten: 29800
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:03

Koper schreef:
Is je buurmeisje het leuke grietje met de krullen wat af en toe op stal rondloopt en die ik de paarden zie borstelen?

Jazeker.
Zij helpt mij ook altijd en wij rijden regelmatig samen :j
Een betere buurmeisje kun je je niet wensen *\o/*

Koper

Berichten: 30562
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:18

Het lijkt mij een heel aardig grietje, ik vind dat ze zo leuk met de paarden omgaat :)

_KiMbErLeY_

Berichten: 7556
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:41

Gister stond er een filmpje op instagram van Famous <3 knap ding geworden zeg!! <3 <3 <3

Mowgli4

Berichten: 1381
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:42

Wauw dat is onverwacht zeg!
Gefeliciteerd met je prachtige veulen *\o/*
Ben benieuwd naar haar naam! :D

Marieke1495

Berichten: 5231
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:46

Brainless schreef:
Koper schreef:
Is je buurmeisje het leuke grietje met de krullen wat af en toe op stal rondloopt en die ik de paarden zie borstelen?

Jazeker.
Zij helpt mij ook altijd en wij rijden regelmatig samen :j
Een betere buurmeisje kun je je niet wensen *\o/*

Volgens mij ook een bekende van mij. Lief meisje! Was net ook even te zien op de webcam. Gefeliciteerd TS!
Ook een prachtig filmpje van Famous op je insta <3

Anoniem

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:48

Van harte :D , wat verrassend opeens :P

Brainless

Berichten: 29800
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:54

Marieke1495 schreef:
Volgens mij ook een bekende van mij. Lief meisje! Was net ook even te zien op de webcam.

Heee
Moest even in je profiel spieken.. en ja je kent haar wel _O- :P
En ik jou ook :P

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:56

Jeetje wat een schrik! Maar gelukkig is alles goed gegaan en heb je een prachtig vossenkind! Gefeliciteerd! En succes nog met Famous op de keuring!

Marieke1495

Berichten: 5231
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:02

Brainless schreef:
Marieke1495 schreef:
Volgens mij ook een bekende van mij. Lief meisje! Was net ook even te zien op de webcam.

Heee
Moest even in je profiel spieken.. en ja je kent haar wel _O- :P
En ik jou ook :P

*\o/* :wave:

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Re: [LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:16

Wat een chique voorhandje zo als ze ligt. Van harte! Fijn dat alles goed gegaan is. Hopelijk ook mooi Famous-nieuws ;-)

Shani_1984

Berichten: 5437
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:27

Nicole schreef:
Dank je wel iedereen!!!

Ik ben zelf inderdaad niet thuis maar ruim 5.5 uur rijden in Duitsland, niks leek erop dat lillyfee zou bevallen uier was groot maar geen harsjes geen melk banden waren niet slap. Ik werd rond half 3 gebeld door privé nummer en eerst dacht wtf wie is dat en toen word wakker en toen dacht ik fiets UNA! Tot Chantal (die mij beide zei lillyfee is aan bevallen) als een gek op de camera kijken zenuwen door mijn lichaam fiets ze is nog lang niet se is nog maar 315 dagen!! Het ging allemaal zo snel en lillyfee deed het zo goed, vlies scheurde direct probeerde direct te staan en lillyfee ging direct likken. Na geboorte was super snel af.. ondertussen kijkend op de camera thuis front proberen te pakken te krijgen, dood niemand.. buurmeisje pakt niet op lag te slapen en toen mijn tante gebeld die was er in 12 min te gelijk met de dierenarts. Alles js gezond het is super mooi knap meisje, drinkte en poepte en plaste snel en stond ook binnen een half uur.

Ik heb zelf niet kunnen reageren hier omdat vannacht wel tot mijn oren in de stress zat en ik nu weer op de hengstenkeuring zit van Famous. Vannacht totaal 2 uur geslapen :’) iedereen mag natuurlijk gewoon foto’s plaatsen <3 geen problemen mee ben juist blij met de mensen die mee keken.


Na 3x pakte je pas op :') _O-