Het is ook bizar koud met die wind zelfs in stenen huis met houtkachel voelbaar. Ik duim dat ze de kleine tot het weekend binnen houdt. Heel veel sterkte met waken en warm blijven
Haha grappig ben ik nog he?? Ik weet niet meer wat ik wel en niet gezet heb hier, maar heel gezin geveld door griep, Rene is al hee de week plat, dus dubbele diensten hier. Weinig puf voor updates, Caramel heeft 2 nachten ervoor alleen maar gedanst, alle tekenen dus Lisa en ik opgebleven met als resultaat dat wij op zijn,daar trappen we niet meer in... Met dit weer was het waken geen pretje, wat een kou.... en al die emmers sjouwen steeds en dan heb ik al een lichaam die niet meewerkt. Maar vandaag heerlijk weer ( nu regent het hard)en na nachtje redelijk slapen kon ik de wereld weer aan, Caramel besloot vanmiddag te gaan liggen in paddock, kreunen en drang op haar achterste, Wynn vind haar reuze interessant en komt steeds kijken, vind ze leuk want ze doet lief en valt hem aan als een duveltje uit een doosje Ze is vandaag 334 dagen, Dakota is met 317 dagen geboren en hier als gastmerrie 327 dagen, tieten zijn voor haar doen vol, ze is met minder bevallen vorige keren, loopt als een dronken slet dus tsja..... Baby let's go!!!!Navajo is vandaag 2 jaar geleden ook gelanceerd, zo'n bevalling teken ik voor...even roken bellen met je man en je struikelt over een veulen.
enne weer eens iets anders geen tietenfoto's je moet je topic bijzonder houden toch maar de te winnen wijnfles met koeler!!!! Aviva Gold?
Dan maar hopen op een merrietje. Al bedenk jij vast wel weer een passende naam mocht het toch een hengstje zijn. Nu de temperaturen weer wat oplopen mag veulen wel komen. Beterschap voor de rest van de familie.
Zucht,....maar we blijven lachen, hoe moe ook na weing slaap veel alarm en je komt terug op stal met iets van tegenzin, staat er behalve de kudde, 3 reeen te wachten die iedere ochtend ook present zijn, vliegen er motten om mij heen, roodborstjes vertellen mij dat hethun voedertijd is, de tortelduiven inmiddels ook en net kom ik door het hek en roep haihai naar kudde, vliegt er uit het niets een vleermuis op mij af die vrolijk rondjes boven ons doet ... Wat een mooie tekens allemaal van de natuur, bijzonder rijk mens ben ik toch
Caramel zit op 338 dagen na laatste dek, hier is ze als gastmerrie met weinig uier op 327 dagen bevallen en 315 van Dakota, maar haar gedrag is al dagen dat je het iedere minuut verwacht, dramaqueen.. Ik zit mete bedenken toen ze nog van Mariska was en ik meekeek op de cam daar dat we ook allemaal lang alert waren...dus het kan alle kanten op...niet waken is geen optie dus we wachten geduldig af
Rene is nog ziek thuis en heeft ab kuur voor keelontsteking en long te voorkomen, kids weer redelijk opgeknapt...