Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb daar volgens mij een western les gevolgd. Lijkt er erg op en heb jouw pony’tje nog een poosje lopen aaien RSDICBS schreef:Dat gaat de goede kant opnmet raven..
En kalibur is echt een geduldig beest met die springende kinderen
En je sulky is klaar![]()
![]()
Moeten we maar snel een afspraak inplannen om een klein ritje te maken
__Suzanne__ schreef:Wat is Kalibur braaf! Raven heeft nog geen haast
vind het helemaal leuk... Het meisje wat je ook steeds ziet sturen op het karretje die heeft zelf een grote fjord dus die is al wat makkelijker met paarden, ook mede door haar moeder die haar hier in goed leert hoe ze er mee om moet gaan. Haar moeder heeft ook 2 grote hengsten en Noortje kijkt goed hoe moeders het doet en kan Kalibur nu zelf ook aardig goed controleren.. zo fijn! Ze kan hem nu zelf uit de wei halen en als ze langs de merries loopt weet ze ook wat ze moet doen
Ik kan haar eigenlijk wel alleen laten met Kalibur, ook in onverwachte situaties weet ze zich goed staande te houden.. Maar het blijft een kind dus ze zal niet snel alleen zijn met Kalibur 
Jannexjolink schreef:Ts? Kun je waar jouw pony’s staan toevallig western lessen volgen?ik heb daar volgens mij een western les gevolgd. Lijkt er erg op en heb jouw pony’tje nog een poosje lopen aaien
wat een topbeestje dat hengstje zo lief
wat is zijn stokmaat? Mijn premieshet gaat zich diep schamen (bijna 300 dgn en 2x zo dik als jouw mooeie Raven
) ik ben erg benieuwd wat jouw Raven ervan bakt. Ik volg hoor.
morgen zal ik ook wel weer foto’s maken
maar misschien is ze nog nietvaar met verven :’)
had ik gedacht daar zit toch geen veulen in
dat is buik van mijn shet 290 dagen nu...wat een verschil. Ben nu wel erggggg benieuwd naar jouw veulentje
ze komt echt niks te kort.. ze wordt niet dagelijks geborsteld dus daarom ook nog niet helemaal uit haar vacht.. ze was gespierd op de bovenlijn maar doordat ze stil staat ivm dracht is deze bespiering weggezakt natuurlijk.. het is haar eerste veulen dus dat speelt ook mee, een kwpn merrie die vorig jaar moest bevallen had ook totaal geen buik, terwijl een ander dag juist weer wel had.. hoeft helemaal niks te zeggen
_xDyan schreef:Nee ze krijgt krachtvoer met alle aanvullende vitamines en onbeperkt hooize komt echt niks te kort.. ze wordt niet dagelijks geborsteld dus daarom ook nog niet helemaal uit haar vacht.. ze was gespierd op de bovenlijn maar doordat ze stil staat ivm dracht is deze bespiering weggezakt natuurlijk.. het is haar eerste veulen dus dat speelt ook mee, een kwpn merrie die vorig jaar moest bevallen had ook totaal geen buik, terwijl een ander dag juist weer wel had.. hoeft helemaal niks te zeggen
ze heeft een bescheiden buikje inderdaad
maar lief dat jullie meedenken hoor!
denk dat de foto’s ook wat vertekenen..