Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het best eng om haar zo alleen te laten, maar heb lieve buren die een oogje in het zeil houden en mij attenderen als er iets gebeurt.
Alexandra__ schreef:Ben de hele dag al niet thuisvind het best eng om haar zo alleen te laten, maar heb lieve buren die een oogje in het zeil houden en mij attenderen als er iets gebeurt.
Uier vanmorgen: [ [url=m/0FDjWp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ph nog 7,5
Vannacht wel weer wakker gebeld door m'n Canadeze birth alarm. Ze schijnt nogal onrustig te zijn geweest en daarna uit beeld verdwenen.
courtjuh schreef:Alexandra__ schreef:Ben de hele dag al niet thuisvind het best eng om haar zo alleen te laten, maar heb lieve buren die een oogje in het zeil houden en mij attenderen als er iets gebeurt.
Uier vanmorgen: [ [url=m/0FDjWp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ph nog 7,5
Vannacht wel weer wakker gebeld door m'n Canadeze birth alarm. Ze schijnt nogal onrustig te zijn geweest en daarna uit beeld verdwenen.
Je kan maar beter te vaak gebeld worden dan die ene keer te weinig

Alexandra__ schreef:Kabayo - merrie - zwart 2 witte achterbenen + bles - 18/05/2017
Celine14 - merrie - donkerbruin - 18/05/2017
Courtjuh - merrie - bruin - 19/05/2017
Bigone - hengst - donkerbruin met 2 witte sokjes achter + kol - 20/05/2017
Vitaquilla - hengst - donkerbruin - 20/05/2017
Seven - merrie - bruin met kol en 3 sokjes - 23/05/2017
Alexandra__ - merrie - donkerbruin 2 witte achtervoetjes + klein kolletje- 25/05/2017
lisch - merrie - donkerbruin - 27/05/2017
Evelien__ - hengst - donkerbruin - 03/06/2017
72melanie27 - merrie - donkerbruin - ???

vanmorgen nog gemeten en vanmiddag nergens meer te vinden. Naar de drogist dan maar. €3,95 OMG die van aliexpress waren €0,56
om ook nog tot de conclusie te komen dat ze nu nog maar €0,46 zijn Alexandra__ schreef:Dat gaat haar wel lukken
Was m'n Ph strips kwijt.vanmorgen nog gemeten en vanmiddag nergens meer te vinden. Naar de drogist dan maar. €3,95 OMG die van aliexpress waren €0,56
Uit frustratie meteen 5 nieuwe pakjes besteld op Aliom ook nog tot de conclusie te komen dat ze nu nog maar €0,46 zijn
Alexandra__ schreef:Dat gaat haar wel lukken
Was m'n Ph strips kwijt.vanmorgen nog gemeten en vanmiddag nergens meer te vinden. Naar de drogist dan maar. €3,95 OMG die van aliexpress waren €0,56
Uit frustratie meteen 5 nieuwe pakjes besteld op Aliom ook nog tot de conclusie te komen dat ze nu nog maar €0,46 zijn
Alexandra__ schreef:Alexandra__ schreef:Kabayo - merrie - zwart 2 witte achterbenen + bles - 18/05/2017
Celine14 - merrie - donkerbruin - 18/05/2017
Courtjuh - merrie - bruin - 19/05/2017
Salatiga1995 - merrie - vos - 19/05/2017
Bigone - hengst - donkerbruin met 2 witte sokjes achter + kol - 20/05/2017
Vitaquilla - hengst - donkerbruin - 20/05/2017
Seven - merrie - bruin met kol en 3 sokjes - 23/05/2017
Alexandra__ - merrie - donkerbruin 2 witte achtervoetjes + klein kolletje- 25/05/2017
lisch - merrie - donkerbruin - 27/05/2017
Evelien__ - hengst - donkerbruin - 03/06/2017
72melanie27 - merrie - donkerbruin - ???
Iemand die dit lijstje nog wil aanvullen?
*kuch* Lianne *kuch*

celine14 schreef:haha ja wrs zijn ze er pas als baby er isAlexandra__ schreef:Dat gaat haar wel lukken
Weet je in iedergeval dat je straks genoeg strips hebt![]()
Stom zijn dat soort dingen hè wetend dag het ergens anders goedkoper zijn en toch het dure moeten kopen omdat het even niet anders kan

1 pakje voor bel
en rot op met je vos OMG

Vanmorgen was er niks te doen met d'r... Alexandra__ schreef:Mona is nog niet drachtig dus die krijgt wrs ook een beeb als ik er niet ben.
Kans op vos is gelukkig mega klein al dan niet niet aanwezig.
Ze had haar stal vannacht een partij omgeploegd, mijn god. Een complete vulkaan met vlas omhoog tegen de muren. Er is er 1 erg onrustig geweestVanmorgen was er niks te doen met d'r...
NatasjavE schreef:Alexandra__ schreef:Overigens zijn naamsuggesties met een M heeeeel erg welkom.
Jammer dat ze niet aan het begin van het seizoen uitgerekend is, alle namen die ik in gedachte had zijn zo'n beetje al langsgekomen
KWPN dus de beginletter M dit jaar.
Is Deluxe haar stamboeknaam?
zit er meer aan te denken om iets met M.. de luxe te doen