Hihi echt gaaf ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hihi echt gaaf !
.
.

en laat ik dat vandaag dus even niet echt hebben.
).
Kirsten vindt het buikenfoto's ondertussen een beetje genant worden als ik die uitdrukking bekijk
.

. 
LinSa ik ben ook wel geobsedeerd bezig met haar op gewicht houden hoor, toen ik haar net had was ze ook een volgepropte dikzak en toen heeft ze op het randje van hoefbevangenheid gezeten (al wel voortekenen te zien, gelukkig op tijd ingegrepen). Dus nu standaard een sportmodelletje (nu met babybuik dan
) met behulp van flink bewegen en niet te veel eten in het weideseizoen.
).
. Vliegende handschoenen, hinnikende mobieltjes en een tot tien tellende paardenbaas, wat wil je nog meer.
Hahahah echt geweldig! Ze begint al een mooi buikje te krijgen en ze ziet er goed uit
maar het eindproduct zo in de rij is wel erg leuk.

. Niet de beste mindset voor een pony die verschillende jonge kinderen moet dragen, dus werd ze 'gepromoveerd' tot rijpony voor de dochter van de baas.
. Aangezien ze zich niet bewust waren dat ze een drachtige merrie hadden lopen was dat best een verrassing en moest er dus opeens best veel gedaan worden. Dag verjaardag
.
. Los van dat was het een prima pony en heeft de dochter van mijn baas er veel plezier van gehad. Helaas is ze vroegtijdig overleden aan de gevolgen van maanblindheid op 12 jarige leeftijd. 
). En dat is gelijk alle info die ik heb over hem, behalve dan dat zijn moeder weer de rijpony was van het nichtje van mijn baas. En die pony heette weer Pirouette en staat links op de foto. 

Zonder enige ervaring met inrijden, dus het was vooral leren vallen met stijl. Gelukkig is Marein een heel stuk chiller en meer vergevingsgezind dan mams en zus dus kwam ik er zonder serieuze kleerscheuren vanaf en heb ik daarna eindeloze ritten met hem gemaakt en heerlijk gesprongen met hem. Al snel kon hij ook in de verhuur ingezet worden en als echte allemansvriend stal hij de harten van heel wat mensen.
arme ouders en ikzelf waren er nog echt van overtuigd op dat punt). Nouja, lang verhaal kort... jullie weten al hoe het eindigt. 

wat leuk dat je het toch hebt gelezen.