Dit heeft Reusje_xx gemaakt, ze heeft wat dingen gefilmd toen we dinsdag foto's gingen maken, en hier zien jullie goed hoe energiek ze is
Grote update met foto's komt er aan
De tinker die jullie voorbij zien komen is trouwens de jaarling tinker merrie die bij Sunny staat
Even over de inloopstal, Sun kan er niet uit hoor, vroeger was dit een koeienstal en er zit dus een soort hoge drempel met voergleuf, daar kan ze niet af en dat weet ze
Als het veulen bijna komt gaat ze in een andere stal, omdat dit met een veulen natuurlijk wel gevaarlijk kan zijn.
Wings_love
Geplaatst: 22-12-16 12:12
Wat een geweldig filmpje!! Het plezier straalt er vanaf! Sunny's buik danst als ze draaft
Wat een leuke reacties op het filmpje! Foto's komen snel!
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-16 22:27
Wings_love en nanne02 bedankt voor jullie leuke reacties! Inderdaad een dansende buik Ik krijg soms wel medelijden met veulie... Die zal wel hoofdpijn hebben
Wat een schatje is ze op dat filmpje!! Echt geweldig om te zien
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-16 22:41
Het gaat inderdaad wel snel, maar voor mijn gevoel voelt het alsof ik nog maaaanden moet wachten haha. Ik ben zoo benieuwd!
Anke98 Goed plan
JiskaVV het is inderdaad 9 van de 10 keer een schatje, maar soms heeft ze van die dagen Zwangerschapshormonen
HaKuNaMaTa
Geplaatst: 26-12-16 01:38
Het telt echt al af!!
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-16 21:33
Eindelijk heb ik weer een grotere update voor jullie met goede foto's
Bokker Reusje_xx (Ilse) kwam met haar camera langs om onze ruim 9 maanden drachtige damen weer even op de foto te zetten.
Zoals jullie op het filmpje konden zien was ze nogal druk.. het was deze keer daarom iets lastiger om goede foto's te maken
Eerst natuurlijk even de shetlander uithangen en wat grasjes meepikken
Dit is het rechter zij aanzicht:
En links:
Van voren zie je pas echt goed hoe enorm haar buik is:
En Sun doet nog even alsof ze een lama is
En natuurlijk nog even een mooi shot van de achterkant
Dat waren de foto's wel zo'n beetje. Het gaat heel goed met Sun, ze is energieker dan ooit en soms een echte stuiterbal buiten Haar weidemaatje heeft het wel even zwaar te verduren, want die zwangerschapshormonen doen niet veel goeds voor Sun haar sociale omgang met andere paarden
Ze krijgt sinds een paar weken merriebrok, met een handje muesli erdoor voor de vitamientjes. Ze doet het heel goed op het eten wat ze nu krijgt, dus daar ben ik heel blij mee.
Nog zo'n 7 weken op de teller, en wat lijkt dat nog ver weg
Dit was de update weer voor zover, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!