Mevrouw haar uier was gisteren weer geslonken. Vandaag overdag was hij dan weer gevulder (ik plaats foto's zo meteen met de gsm). Maar tegen de late namiddag weer wat geslonken
Ik ben het zo beuuuuheuheu
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-16 22:56
Spenen moesten nog wel vullen, maar was mooi aan het uitzakken. WAS. µ Tegenwoordig als ze ligt, moet ze steeds een paar x rollen alvorens ze rechtgeraakt
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-16 12:26
340 We blijven maar hopen dat hij niet slinkt, maar vult deze keer he.
Als ik nu vergelijk met gisteren toch meer verschil dan ik dacht!
Ik ben benieuwd, ze moet nu toch echt elk moment he??? Ik word een beetje moedeloos geef mij maar merries die het rond de 320 dagen houden, dat is beter voor mijn gezondheid
Jaja, ik werd wakker gebeld, denkende dat het het alarm was, maar het was Linda Ik zag al op pc dat ze begonnen was, maar dankzij dat telefoontje wel vroeger wakker en niets gemist!
Charlie had het even moeilijk met het hoofd. Zag er ook allemaal maar krap uit. Dus even moeten helpen.
Maar om 6.40u werd dan geboren... Spots N Dots Giddy-Up Suzette! (Credit aan Arianne voor het Giddy-Up gedeelte ) Bruin? Merrieveulen!
Het is een snelle! Stond binnen de 10min, dronk binnen de 20min en na een uurtje de darmpek eraf!
Ja ze zou ook buckskin kunnen zijn.., geen idee, ik heb vooral ervaring met zwart en vos
Tjinta
Geplaatst: 20-04-16 08:59
Prachtig Knolselder! nogmaals gefeliciteerd. Genieten!!! In ieder geval zeker een ander kleurtje dan je gewend bent. Ik ben superbenieuwd naar droogfoto's.