Knap hoor! Groot ook! Het zou jammer zijn moest hij schimmel worden, maar agh dat maakt hem niet minder mooi Moeders kijkt ook heel trots. Leuke foto's
Ik heb vandaag echt zo genoten van mijn paasveulen.
Zit echt op een roze babywolkje Hij is zoooooooooooooo schattig Maar wat een karaktertje, daar zal mama nog haar handen aan vol hebben hoor.
Maar ze doet het zo goed, ben echt heel trots op haar. Wat een topmoeder!
Ik ga straks nog een filmpje proberen posten, want ik ben eigenlijk doodmoe na 5 nachten waken en dan vorige nacht ook maar 2 uurtjes slaap ben ik echt versleten
Het wordt een schimmeltje. Van zodra ik zag hoe donker hij was dacht ik al: het wordt een schimmel en ja hoor er zitten nu al enkele witte haartjes in zijn vachtje. Maar het maakt hem er niet minder kostbaar door Ik ben helemaal weg van hem en ook objectief gezien vind ik het een pracht van een veulen! En idd, wat een joekel hé Een wonder dat die daar zo is uit gefloept
Mijn grootste dilemma is nu nog een naam. Tormenta of iets dergelijks vindne wij hier zo'n negatieve bijklank hebben dus dat wordt hem niet.
Ik denk aan Furioso, Curioso, Fuego of Adorno... maar mss wordt het uiteindelijk nog helemaal wat anders. Ik kan niet kiezen
Wat een prachtig veulentje! Als je storm te negatief vind klinken kun je ook evt iets met Viento doen
Crines
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-16 10:35
Sorry dat ik niet zo uitgebreid gereageerd heb tot nu toe, maar ik was zo doodmoe
Bedankt voor alle felicitaties en complimentjes Ik voel me echt een trotse mama en er kunnen geen complimentjes genoeg komen op mijn wondertje
Eloya schreef:
Prachtig! ook zo diep zwart nog. bijna jammer dat die gaat schimmelen Ga je hem houden? of verkoop/opfok
Ja, jammer is het wel een beetje, maar ach, hij is verder helemaal perfect vind ik, dus ik veronderstel dat ik niet alles kan vragen
Het is de bedoeling dat hij blijft ja. Als het een hele mooie hengst werd, zou ik hem houden, dusja Zie ik later dat ik te weinig tijd krijg voor alle paarden, dan moet ik daar misschien op terug komen, maar als ik kan, hou ik hem zeker Ik hoop dat er misschien wel een toekomst als dekhengst en wedstrijdpaard voor hem is weggelegd. Hij is niet voor niets de zoon van de Campéon de la Raza 2014 En van zijn knappe moeder heeft hij toch ook wel het één en ander meegekregen zo te zien
Ik kan haast niet wachten om hem binnenkort door de weide zien te draven, want met de bewegingen van mams en paps gecombineerd... hoge verwachtingen
En ik ben nog steeds niet uit aan de naam Begin me intussen echt schuldig te voelen daarover. Maar ik wil echt juist kiezen, iets dat bij zijn karaktertje past. Ik neig nu het meest naar Furioso. Wat denken jullie? Een verplichte beginletter is er niet, ik ben volledig vrij. Alleen wil ik graag een beetje een spaans klinkende naam.
Laatst bijgewerkt door Crines op 28-03-16 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind Furioso erg mooi, maar heb wel het idee dat er veel pre's zo heten (maar kan aan mij liggen natuurlijk!). Descarado is misschien ook leuk? Als het een fel veulen is past dat goed bij zijn karakter
Of Valiente.... dat betekent dapper Dat is hij wel. Hij ging als eerste de stal uit toen ik hen voor het eerst buiten liet en hij gaat gewoon zelf op onderzoek uit met mams erachteraan
Aaah hoe kan dat nu zo moeilijk zijn Ik dacht: ik zie dat veulen en er schiet me wel wat te binnen
Crines
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-16 11:47
Ok de knoop is doorgehakt: Furioso YCD
Mijn eerste gedacht was Curioso toen hij geboren werd, maar veel mensen keurden die naam af, en het is zo'n vurig beestje dat ik dat in zijn naam wilde laten terugkomen: vandaar Furioso