O wat ben ik blij dat ik nog op de valreep mee kan volgen. Wat een verhaal. Heel veel succes in ieder geval!
Hoop ook voor je dat er een merrie uit komt TS! Anders heb je altijd haar moeder nog, maar het zou natuurlijk ideaal zijn als je de lijn helemaal voort kunt zetten met een kleindochter!
Ik hoop het ook voor je! En natuurlijk dat het een merrie word.Op welke datum is Haar vorige veulen geboren?
zwart hengstveulen, kolletje achter twee wit, voor een heel klein beetje wit. en weer een beste knaap, ze had moeite om hem eraf te krijgen.
Als het maar gezond is!!!Maar zwart lijkt mij een Desperado......bruin x bruin geeft bijna nooit zwart! Gefeliciteerd! op naar de fotos!
Gefeliciteerd!! En inderdaad zoals Bokker amarillys boven mij zegt: op naar deel 2!!!Ben benieuwd naar de foto's!!!!
Jemig, gewoon alweer een hengst! Maar wat fijn dat het gezond is! En zo te lezen dus een flinkerd. Gefeliciteerd!
fokfanaat schreef:zwart hengstveulen, kolletje achter twee wit, voor een heel klein beetje wit. en weer een beste knaap, ze had moeite om hem eraf te krijgen.Weer een hengst FF , dat is toch niet te geloven Uiteraard van harte gefeliciteerd, maar ik had jou zo graag een merrie gegund!Hoe is het met de merrie
Gefeliciteerd nogmaals maar ohhh wat had ik je graag n dochter van dr gegund!Wat een lange stelten heeft ie!
Gefeliciteerd! Ben benieuwd van wie hij is. Nu het tweede veulen nog....dat wordt vast een merrie van Guardian!