Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig kon ik een camera lenen van vrienden dus die meteen vandaag opgehaald!
halverwege tussen router en box deed ie het en extenderde ook nog tot in de box. Maar vervolgens wilde de camera er niet mee praten. Met draad wel, perfect beeld. Dus extender weer in de stal en fingers crossed. Ding ging t zowaar doen, alleen dacht de camera daar weer anders over. Om gek van te worden.
zal een stuk schelen vannacht
) dus zou anders ofwel om de haverklap voor de zekerheid toch maar midden in de nacht naar stal moeten Eijsden, of wachten tot de vliezen breken maar dan ben ik met 10/15 minuten reistijd waarschijnlijk mooi te laat
Het wordt weer een stralende dag!
hingen wel aan beide spenen weer kleine witte drupjes en vanmorgen op de wei vond ik dr uier flink groter tov andere ochtenden. Ze houdt me iig mooi bezig zo
eenmaal op stal ook nog even rusteloos geweest maar uiteindelijk rustig gaan staan eten.
daarna gaan liggen maar niet comfortabel en meer herrie maken dan ik van d'r gewend ben. Ze lag met d'r billen tegen de deur dus kon ook net niks zien. Stond echt op het punt om m'n schoenen aan te gaan trekken maar omdat ik haar niet zag persen toch maar afgewacht.
Ik vind t stiekem ook ontzettend interessant om haar zo te monitoren
op zich is alles wel te ondervangen, heb al eea geregeld en het wordt dan maar gewoon heen en weer rijden zodat ik de nachten in de buurt ben. Maar baal er wel van als ik heen en weer moet
is best een eind rijden en juist de avonden zijn altijd zo ontzettend gezellig 
dus dan maar zo
het grote verschil is dat ik bij twijfel niet naar stal hoef te crossen maar lekker in m'n bed kan blijven liggen omdat ik toch in 3 tellen bij d'r box ben