Nou, Isabella heeft vanavond haar eerste portie Speedibeet op
Ze vond het nogal vreemd smaken volgens mij en deed er wel een flinke tijd over, maar heb gelezen dat ze soms even moeten wennen. Vond het wel bizar om te zien hoeveel dat spul uitzet! Had echt maar een klein beetje gedaan om mee te beginnen, maar dat was meer dan ik dacht 
Morgen zit Silver op de 300 dagen

Nu komt het opeens dichtbij! Ze begint wel wat te veranderen, ze staat vaker te dromen en heeft wat zucht voor haar uier. Verder heb ik het idee dat haar buik dunner is dan eerst.

Violetta heeft volgens mij een dwarsligger, die steekt echt uit aan beide kanten

Op deze foto zie je het niet zo goed dat ze af is gevallen, je ziet/voelt het vooral op haar kont/rug, maar Isabella is qua buik echt een skippybal! Die buik past zo niet bij haar bouw, soms vind ik haar wel wat zielig als ze dan in de stal in een hoekje staat te zuchten. Haar veulen moet wel een top beweger worden, wat kan die heen en weer vliegen in de buik zeg

En bolletje Jenske, die begint ook wat meer in zichzelf te keren.

Komend weekend hoop ik ze allemaal nog even de blubber uit de staarten te wassen en dan blijft het hopelijk een beetje netjes zodat het niet meer hoeft komende tijd.