Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze vond het nogal vreemd smaken volgens mij en deed er wel een flinke tijd over, maar heb gelezen dat ze soms even moeten wennen. Vond het wel bizar om te zien hoeveel dat spul uitzet! Had echt maar een klein beetje gedaan om mee te beginnen, maar dat was meer dan ik dacht 
Nu komt het opeens dichtbij! Ze begint wel wat te veranderen, ze staat vaker te dromen en heeft wat zucht voor haar uier. Verder heb ik het idee dat haar buik dunner is dan eerst.

hihi maar ik denk dat je al veel geluk hebt dat ze het gewoon at. Meeste paarden eten het niet als ze het niet kennen. (Jupi eet het nog steeds niet als ik er niet een handje lucerne door roer
)
Fotograferen is eigenlijk een hobby van mij, alleen kom er steeds niet aan toe
Heb ook nog steeds een bon liggen voor een workshop die bij de camera hoort en wil graag een goed bewerkingsprogramma hebben. Dus tot nu toe probeer ik eigenlijk altijd maar wat en zijn de pony's dus het slachtoffer als model
Of nouja langzaam, de uier van Isabella is in 2 dagen opeens veranderd van bijna niks naar toch wel een stuk meer
Ze zit nu op dag 299! Ze is het ook echt zat, chagrijnig naar de andere pony's, veel liggen en gaapt veel. Arme pony

Stiekem hoop ik heel erg op een perlino merrie van Isabella, dat is toch wel mijn ultieme bestelling van haar. Fijne bouw met mooie lange benen

En mijn zenuwen stiekem ook een beetje

Plus het eerste veulen voor Isabella dus van haar heb ik geen idee wat ik kan verwachten.
hihi