Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AniekR schreef:Ja, blijft ook leuk om later terug te zien.
Spannend die eerste wedstrijd! Filmpjes vind ik leuk om te zien hoor (evt. In pb), maar leuk om andere Bolero's te zien.
Kimberley, dankje.
Ik ben uitgegaan van 342 dagen, maar het verschilt vaak een beetje. Zijn ook mensen met merries die vaak wat eerder komen en die rekenen ook al wat korter. Lies en Roos krijgen allebei hun eerste, dus weet nog niet hoe ze het gaan doen en ben gewoon braaf van de gemiddelde draagtijd uit gegaan
Maak me hier ondertussen wel een klein beetje zorgen. Had het geloof ik nog niet hier gemeld, maar Roos valt de afgelopen maand/6 weken toch wat veel af ineens. Ook is ze loom/hangerig.
Zijn al wat omhoog in voer gegaan en heb er nu probreed (merriemuesli) nog bijgehaald voor haar en ze krijgt haar eten apart van de groep. De voerleverancier zei ook nog dat ze wel meer kennen die gewoon alles aan het veulen geven ook in de dracht al.
Maar denk dat ik toch de DA ook nog even bel om te overleggen en haar als hij geen geruststellend antwoord heeft, nog even laat controleren.
[ [url=m/b43rGx.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanmiddag in de voorbereiding weer wat inkopen gedaan. Wil begin maart wel alles klaar hebben, waaronder dus het camerasysteem werkend.
Helaas lijkt het alleen niet mogelijk om de beelden te gaan streamen ivm geen internet op stal