Heerlijke modderbad genomen vandaag en echt ouderwets showend en blazend beentjes gestrekt. Kon helaas niet filmen door lege batterij. Wel jammer want ze liep echt mega te showen
Daarna mocht mijn dochter haar poetsen die op haar beurt weer Door floor gepoetst werd.. ♡
Ja de rhino heeft ons wel even wakker geschud. En nog.. pas als het veulen er gezond en wel staat zijn wij gerust gesteld. Wij hebben op de stal ook vermeld dat floor niet geaaid mag worden. Ze staat ook niet meer met andere paarden sinds de rhino uitbraak. We tempen haar nog steeds elke dag.
Maar goed ze is momenteel lekker fit en zit goed in haar vel. We wachten nog even geduldig af
@tessa93: Whaha Nou je het zegt zeg altijd uiers haha.. wat stom zeg. :p
@femke ben echt benieuwd inderdaad. Hou ook van veulens maar kan ze niet jaarlijkse hebben. Hierna nog 1x...
@amazone77 ik denk ook eerder
@Amoment leuk dat je ook nog volgt.
@knabbelgirl ja het veulen van mag mij nog eventjes erin blijven.. gewoon voor de zekerheid..
@carinar bas komt indd bij hun als bij ons. Al hebben wij voornamelijk zijn assistent Walter gehad afgelopen tijd.
Deetjuh, aniek en tinker89. Dank jullie wel. Ze word lekker rond en geniet van alle aandacht. Houd van poetsen en krabbelen momenteel. Dus mijn dochtertje is meet dan welkom nu hihi
Ik vind de hengst echt retegaaf! Ik was altijd fan van een halfbroer van die hengst, Magnum Psyche! Ben benieuwd wat voor veulen er uit deze combi gaat komen
franka75
Geplaatst: 22-04-16 00:43
wauw wat spannend allemaal en wat een gaaf verhaal. ik volg