Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

iEmmaaa schreef:Ik heb net nog even de eerste (toevallige) stand foto en de laatste onder elkaar gezet. Mijn stalbazin en ik zijn het over 1 ding eens... Mevrouw is van nette sportfries naar dikke moeke gegaan![]()
[ [url=m/Z1Ppm5.png]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
En mijn halster is wat verkleurd in de tussen tijd
.
. 
oh oh oh mijn geduld is echt op 

ik ben doordeweeks zo druk met stage dat het er allemaal een beetje bij in schiet. Maar wees gerust Klasien krijgt alle verzorging en aandacht die ze nodig heeft!

(foto's paar dagen geleden gemaakt
)

maar ik vind haar eigenlijk nog steeds niet so super dik ofzo
hannelover schreef:Haha ik zou ook zo wanhopig worden als ik het baby'tje wilde zienmaar ik vind haar eigenlijk nog steeds niet so super dik ofzo
hahaha hier loopt iedereen al te grappen dat we straks de stalwand ipv de deur open moeten gaan doen 

Gelijk maar wat op gesmeerd en hopen dat het snel weer weg trekt. Aan het begin van de dracht had ze een complete schimmel explosie op haar borst, toen hadden we het gelukkig ook snel onder controle. Nu was het nog maar een mini plekje dus ga er van uit dat we het gelijk onder controle zullen krijgen.
. Maar wel echt super gaaf om te zien, dit was de eerste keer dat ik het zag, ik had het al wel een paar keer gevoeld maar dit was toch wel weer even bijzonder