Het blijft wel Stil Aan de kant van ts. ( tuurlujk hoef ze niet. 24/7op bokt te Zitten. Maar als je wen topic opent. Dan probeer je toch zo snel mogelijk Te antwoorden
nine1987
Geplaatst: 16-05-15 10:19
vrouwke schreef:
Op het laatst van de dracht kunnen ze toch niet meer scannen?
Jawel hoor.. Zo wist ik niet dat mijn merrie drachtig was.. Omdat ze dik bleef, zijn we naar de kliniek gegaan.. Daar gescand.. Ja hoor.. Hoogdrachtig zelfs.. Twee weken daarna lag het ernaast..
Hall,.ik mijn bokt account niet meer in, geen idee hoe dat nou weer kwam en zo.
Maar goed hier ben ik weer. Nog steeds geen veulen, en waarom zou ik hier over liegen? Kom op iedereen wil toch graag weten Of haar merrie drachtig is? ik heb geen foto van de scan meer, dus daar hoeven jullie niet meer naar te vragen. Maar dat had ik dus al gezegt.
Veulen is er waarschijnlijk gewoon nog niet klaar voor om dr wereld in te gaan. Super saai en lang dat wachten, maar word vast beloont!
Hallo allemaal, ik heb dit account overgenomen van dani, haar merrie is een tijdje geleden bevallen. Ik scrollde door alle berichten en las net deze, dus sorry dar ik niet eerder gereageerd heb: ) ik denk niet dat ik jullie hier verder mee kan helpen want verder ken ik Dani ook niet.
Is het mogelijk om topics te verwijderen? Ik heb hier immers niets mee te maken.
Ik vind het ook maar raar, iemand die je niet kent, paardje waarschijnlijk niet kent en dus wel kunnen zeggen dat het paardje al bevallen is? Klopt niet helemaal lijkt mij, als je iemand niet kent dan weet je ook niet of haar paardje wel of niet is bevallen.
Ik heb dan ook getemd en dus gevraagd of ze dit account kunnen nakijken op ip adres enzo om te kijken of ze weten of het een nepaccount is.