Wat staat amy af en toe raar met dr achter benen te staan.Marije hoe is zijn de tieten en waardes van amy ondertussen?
Amy heeft amper tieten En ze doet altijd weken van te voren al alsof ze ieder moment kan bevallen. Gewoon negeren
je vraagt naar de tieten hihi hoop nog mee hoor!!NathalietjeB schreef:Wat staat amy af en toe raar met dr achter benen te staan.Marije hoe is zijn de tieten en waardes van amy ondertussen?
MarijeR schreef:Amy heeft amper tieten En ze doet altijd weken van te voren al alsof ze ieder moment kan bevallen. Gewoon negeren Heerlijk beest
kan nog altijd valentijnsveulen worden maar dan word het gewoon duimen maar denk niet dat dat het gaat worden
Oh ik kijk ook weer mee! Dacht vd week nog wanneer je weer een topic zou openen, vrorige gemist maar kijk nu weer mee!
Ik zet de cam nu aan, en ze lijkt me nu gewoon lekker rustig aan t eten. Amy die zich zo jeukt precies onder de camera, ziet er echt niet uit.
Ze lijkt me weer wat rustiger. Vond haar haar staart zo hoog dragen, aantal keren de rug aanspannen en drentelen...
Ik kijk ook even mee, geweldig dit De bovenste 2 staan lekker te eten en het veulen van de onderste te drinken. Wat een droppies!