Ah, nee toch! Daar moet je niet aan denken dat iemand die voorpluk eraf knipt!
Daar doe je jaren over.. En de keuringen kun je dan wel vergeten! Hopen dat niemand dat mee maakt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Eens kijken of we haar ook met onze eigen hengst dekken; zelf zou ik er liever een mooie, wat grotere zwarte hengst op zetten. Candora gaat dit jaar ook uit logeren, dus wie weet mag Fachen ook mee

Ik denk dat deze dame iets te veel karakter heeft; is een pittige tante. Loeisterk ook. Heb er echt wel wat mee, maar op een bepaalde manier altijd op mijn hoede bij haar. Ze had een mooie lijst; bijna alles in het groen. Redelijk hoge punten voor beweging en een 2 voor hoofd (is juist heel goed). Een minpunt was haar steile croupe; daar werd ze wat op afgestraft en dat snappen we wel.
Arianne schreef:Inderdaad een zwarte merrie. Over haar lichaam zie je wel iets een bruine gloed, maar dat is niets bijzonders.
Haha, tweespan- plannen?Ik denk dat deze dame iets te veel karakter heeft; is een pittige tante. Loeisterk ook. Heb er echt wel wat mee, maar op een bepaalde manier altijd op mijn hoede bij haar. Ze had een mooie lijst; bijna alles in het groen. Redelijk hoge punten voor beweging en een 2 voor hoofd (is juist heel goed). Een minpunt was haar steile croupe; daar werd ze wat op afgestraft en dat snappen we wel.
ook hier mijn handen vol aan 1, ligt aan de jaargang zeker? Ook loeisterk en ook nog eens monsterlijk eigenwijs, oh en met klapkaken, hij heeft een bijtfase
De melder is nog niet om, maar we hebben vannacht wel voor het eerst het check-rondje gemaakt. Ze staan allemaal gewoon in de wei, dus geen luxe camera's voor ons maar het ouderwetse werk
Heeft ook wel weer wat. Oh ik heb er echt weer zin in, ben zoals altijd weer veeeeel te benieuwd.

)
Sonneke is ook een echte fopmerrie; die hebben we ook al een paar keer gemist. De laatste jaren missen we er verder niet al te veel, maar dat komt doordat we ze voor het huis hebben lopen en ze in elk geval nog kijkerig zijn en wel flink aan het lopen gaan een paar uur voor het veulenen. Op Candora na dan; die staat als een huis. Naar dier
De anderen krijgen ook maar een heel beperkt uiertje, maar die zijn iets beter te voorspellen door gedrag.