Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vencedor schreef:Wat een bijzonder verhaal, kun je nagaan als una die dag die vangkooi niet in was gelopen..
Percy schreef:Wat een verhaal. Had even in je profiel gespiekt en zag dat je ook nog bij Annemarie Sanders-Keizer rijdt. Wat leuk, een naam uit het verleden lang voor Anky bekend werd.
PH_Jump schreef:Wauw! Mooi verhaal..! Over een poosje word je gevraagd voor de penny!
ikkedus schreef:Ik snap nu wel waarom het een kraamstaltopic is. Duurt alleen ff voordat we bij het veulen komen. Zoals eerder vermeld is E dan alleen erg lang drachtig van 2012 tot 2015. Die twist snap ik nog even niet.
Ik dacht eigenlijk ook dat UNA 6 is, maar begrijp nu dat het verhaal al wat langer liep VOOR Elise het postte. Maakt het overigens niet minder leuk om te lezen.
Percy schreef:Wat leuk dat je bij Annemarie rijdt. Ik had zo veel bewondering voor haar. Ik volgde haar wedstrijden, kan me nog een interview in de Margriet of Libelle herinneren. Zij heeft de weg geplaveid voor Anky en anderen.
Ben heel benieuwd naar het vervolg van je verhaal!
Suelza schreef:Percy schreef:Wat leuk dat je bij Annemarie rijdt. Ik had zo veel bewondering voor haar. Ik volgde haar wedstrijden, kan me nog een interview in de Margriet of Libelle herinneren. Zij heeft de weg geplaveid voor Anky en anderen.
Ben heel benieuwd naar het vervolg van je verhaal!
Ja ze rijdt nog steeds, voor de hobby. En ze vind het leuk om mij te helpen. Ik rij haar jonge paarden en zij geeft mij dan les. Dat vind zij leuk om te doen en ik leer er iedere keer weer van. En als ze ver genoeg zijn, dan gaan we er mee op wedstrijd. Maar alles op zijn tijd. Ze moeten er klaar voor zijn en de tijd moet er zijn (ik rij natuurlijk meer paarden per dag). Die klassieke manier van trainen, zie je tegenwoordig niet meer helaas. Ze zegt altijd: "De proefjes die wij vroeger in 6 minuten reden, rijden ze tegenwoordig in 3 minuten." Gaat allemaal vaak zo hard en gejaagd...
Blijft een vakvrouw, het is jammer dat ze een beetje in de vergetelheid is geraakt.