ja ik hoop dat ze een beetje doorzet met haar uier en dat de melktest lekker gaat dalen. Tegen de tijd dat Bonita en Wish aan de telling zijn kunnen we zeker met elkaar waken/appen. Ben ook benieuwd naar Bonita haar veulen!
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 17:50
De melktest was gisteravond hoog, richting de 7,5.
Kelly was net geweest en toen zat de melktest tussen de 6,5 en de 7:
mooie buik ze draagt echt al naar beneden, wat een fop merrie met de test waardes spelen, test je wel bij de zelfde kant of wissel je dat regelmatig?
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 09:07
polleman schreef:
mooie buik ze draagt echt al naar beneden, wat een fop merrie met de test waardes spelen, test je wel bij de zelfde kant of wissel je dat regelmatig?
Ik wissel van kanten en test ook wel eens op 1 moment beide spenen. Gisteravond was het nog steeds 7. Vannacht was ze weer rustig, al lijkt ze het tijdens het slapen/liggen wel zwaarder te hebben (als ze nu gewoon even d'r kind eruit poept )
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 14:42
Dag 339 en nog geen veulen Ik denk dat ze nog wel een weekje op zich laat wachten, al hoop ik heel erg van niet
Haar uier gisteravond:
En de melktest. Zit nu tussen de 6,5 en de 7:
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 16:06
Tussen alle uiers en melktesten door wil ik nog even iets anders met jullie delen. Zoals jullie in de openingspost konden lezen is Wish geïnsemineer (en drachtig geworden) op de dag dat we mijn oude paard Sultan in hebben laten slapen. De moeder van Kelly heeft een prachtig schilderij van hem gemaakt, waarvoor ik haar super dankbaar ben! Ik heb een lijst laten maken voor om het schilderij en deze was gister klaar. Wilde hem graag aan jullie laten zien
Laatst bijgewerkt door petraaken op 23-03-15 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:smilie aangepast
Het gaat goed met Wish en Fairy Wish zit vandaag op dag 258, zal morgen even foto's maken! Bij Fairy zijn er weinig veranderingen t.o.v. gisteren. Melktest zit nog tussen de 6,5 en 7,0.