Nouja als je zelf niets over de ruin te zeggen hebt maar wel over het hengstje, kun je altijd dna test doen bij veulen. Komt het niet overeen met de welsh is het de ruin
Een klophengst is toch onvruchtbaar? Dus dan kan alleen de welsh de vader zijn.
''Bij een klophengst voel je in het scrotum maar 1 of geen enkele testikel. Een klophengst waarbij 1 testikel normaal ingedaald is is wel vruchtbaar en kan dus veulens verwekken. De spermacellen uit de normale testikel zijn niet anders dan bij een andere hengst.''
Klijntje
Geplaatst: 13-04-14 23:17
Super gaaf Toen ik de titel van je vorige topic zag dacht ik even, dat het zo'n kansloos pennymeisjesverhaal zou zijn, met een moddervette Shetlander en verder alleen heel veel wishful thinking Niet dus! Het wordt hoe dan ook een beauty, dat is wel zeker Ik volg dus ook!
Ook dit topic ga ik weer volgen , heb een heel weekend zonder internet gezeten en vroeg me toch echt af wat de 'uitslag' was dus bij thuiskomst meteen even op bokt gekeken. Alsnog gefeliciteeerd !
Wat leuk michelle! ik ben heel benieuwd wat er uit komt!
_Denise
Geplaatst: 14-04-14 00:09
Hier ook een volger! Ten eerste nog gefeliciteerd
Super leuk, en wat voor veulentje er ook uit komt, met zo'n mooie moeder kan t alleen maar een knapperd worden!
Chipke
Geplaatst: 14-04-14 08:37
Dit is wel spannend seg! Hier nog een volger
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 08:38
Super leuk al die reacties en volgers...
_Lot
Geplaatst: 14-04-14 08:50
Wat spannend! Ik volg ook
proudmama
Geplaatst: 14-04-14 08:55
Ik had je topic gezien maar niet gereageerd , al leek je mooie meisje inderdaad drachtig... Leuk dat het inderdaad zo is, en ik hoop echt dat het schitterende hengstje de vader is !