Ja, we hadden het er zondag over en Sandra zei dat balou al over tijd was en ik zei dat ze de 5e was uitgerekend. Maar Sandra ging uit van die 320 dagen dracht
Baloutje, er komt prachtig lenteweer aan... prima weer voor je veulie om de wereld te komen bewonderen en rond te springen ennn... om zich aan ons te showen (we zijn heus niet nieuwsgierig ondertussen )
kuzznathalie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 17:32
Jaa grrr ik wil baby ook zien, ben ook echt heeeeel nieuwsgierig! En 1 april is natuurlijk wel een mooie datum. Ik heb ook het gevoel dat het binnen nu en 1 april gaat gebeuren. Maar ja, de veearts was zonet nog hier voor de koeien, hij heeft nog even een blik op Balou geworpen en hij zei: "Ik denk dat ze binnen nu en een maand een veulen heeft " Nou, dat hoop ik toch wel, anders klopt er iets niet. Maar ze zag er goed uit, goed in conditie, alleen ze houdt wel veel vocht vast. Maar dat was ook wel al een poosje te zien aan mevrouw de luchtballon
Zonet nog even een poging ontharen gedaan en lekker geknuffeld:
Laatst bijgewerkt door kuzznathalie op 26-03-14 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Kom nou beebie Die van mij loopt 10 dagen achter op Balou en de kriebels komen al behoorlihk op. Als Baloutje nu ff opschiet kan ik in iedergeval al 1 noedelbeeb zien
J_E
Geplaatst: 27-03-14 12:10
Hup Balou
Die van mij 26 dagen na Balou geloof ik... Duurt nog ff