Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder heeft het ook lang tegen gehouden, en toen trouwde ik en had ik het steeds over een keer gewoon een jong paard willen, eentje zonder rugzak... En toen zei mijn man "nou je hebt toch een merrie..."
En dat was 2 dagen later gebeurd. Hop! Afspraak gemaakt, Pret was net hengstig, dus de trailer op en naar haar lover! Enfin, eerst langs de kliniek, check up of ze groen licht kreeg (zowel kwa gezondheid als kwa hengstigheid) en we hadden geen beter moment kunnen kiezen.. Eitje was "perfect" want DA raadde zelfs aan diezelfde avond nog te dekken.
) zegtie "sta je goed?" waarop ik hem verbaast aan kijk... "Het vocht is volledig weg en er zit een gezond veulen in van 2 maanden met een kloppend hartje! Het is goed gegroeid.. Die kans was nihil maar het zit er!"

(en een merrie die enigszins verbaast om keek a la "wat ben je nu weer aan het doen?"
Als ze er een palomino hengst van maakt krijgt ze alleen nog eten van mij als ze er minstens 1 maanoog bij in steekt!