onpaard gefeliciteerd met je zoon en ik hoop dat hij weer mee kan kijken eerdaags... want de theezakjes zijn ineens een biggetje geworden
Ik ga haar vanmiddag maar eens scheren en singel op maat maken....
Yazhi is geweldig,ze groeit goed krijgt iets vacht en staat vandaag weer een artikel in de krant
Het is even lastig nu omdat Kaylee rust moet en niet bij iedereen kan,we hebben nu binnenplaats Yazhi proof gemaakt,kunnen ze overdag heen en weer lopen van stal naar buiten,dus Blonde staat op stal nu zie ik en Yazhi is kung fu aan het spelen voor het hek van Wynn En als ik er ben gaan ze de kudde in....
Kaylee gaat vooruit gelukkig en maakt er af en toe een potje van,als ze voelt dat ik naar haar kijk strompelt ze en als ik niet kijk staat ze sneller ergens waar ze niet mag Maar ik ben blij dat ze weer iets van haar streken krijgt....
Rebecca ja Pepper is zo'n lieve goedsul,maar laat ook niet met zich sollen hoor...
Mira ik wil ook wel pb met de uitleg heb je al nieuws????
Jasia
Geplaatst: 04-03-15 12:45
Fijn dat het met Kaylee beter gaat.. Wat een heerlijke boef.. Snel iets doen wat niet mag als vrouwtje niet kijkt
Pepper ziet er echt superlief uit!
Ga je Princess scheren rondom haar biggen-uiertjes, of gaat ze helemaal kaal?
Aah, ja dan heb je wat er wat beter zicht op.. Is ze wel braaf als je daar scheert?
Sammy had natuurlijk geen uiers, maar zodra ik in de buurt van zijn edele delen kwam, schopte die het licht uit m'n ogen....... Die waren van HEM! Ik heb hem één keer geschoren, maar in de buurt van zijn slurf bleef het haar mooi zitten Hij zal wel gedacht hebben 'Ik heb dat één keer toegelaten en toen waren daarna mijn ballen kwijt.. Dus voortaan blijven ze eraf!!'..
San weet je het zeker? Nieuws is er maar hou ik voor me nog voor het 100% zeker is. Kungfu Yahzi haha lijkt me heerlijk een ADHD veulen. Wat fijn dat Kaylee er weer bovenop komt!
@Jasia Pip kan overal geschoren worden op zijn benen na dan trapt ie of komt ie omhoog heel fijn... Dus hij heeft snowboots deze winter
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-15 13:14
Jasia,Princess is heel braaf met alles,eigenlijk allemaal wel en als ik bij Nikan aan zijn edele delen komt gaat die op zijn rug liggen
Hier vinden ze onderbenen ook minder...
Daarom scheer ik de veulens ook altijd al als imprenting,gewoon los op de wei,ze zien er wel niet uit erna maar de nieuwe eigenaren hebben dan altijd makkelijke veulens...
dat is wel handig scheren san als nikan op zn rug gaat liggen. lovis valt niet te scheren, die draait helemaal door. heb hem na tien jaar eindelijk zo gek dat ik (na het rijden, dan is tie moe) met een tondeuse de lange haren onder zn keel en uit zn oren snel kan scheren.
san, als je de 23ste nog hulp nodig hebt op stal sochtends moet je het maar laten weten, ben in de buurt
Uit zijn oren wordt ook afgeraden tegenwoordig he, dat heeft namelijk een functie - bescherming van het oor tegen vuil.
Ik ben helemaal al niet van het scheren. Onze mannen zijn puur natuur
lovis
Geplaatst: 04-03-15 16:22
Scheer zn oren ook niet kaal hoor. Alleen het gedeelte dat uitsteekt scheer of knip ik er af. De rest mag lekker blijven zitten. Maar zeker met zn wintervacht steekt er altijd een pluk uit. En dan blijft er zoveel zand en mest aanplakken als tie ligt. Dus dan haal ik het uitstekende deel weg. En onder zn kin kort ik de haren wat in. Want met die dikke en lange winterharen zit het soms vast tussen zn neusriem. En dat lijkt me niet prettig zitten voor hem
Wij doen precies hetzelfde als Lovis. Vorig jaar Kwiny voor het eerst helemaal geschoren maar dat was dit jaar niet nodig dus doen we het niet. Wel haar baard idd want die zit tussen hoofdstel. En een paar van haar oogharen inkorten want die hebben hetzelfde problem...
Fijn San dat kaylee weer een beetje vooruit gaat. Dan kun je heerlijk trots zijn op die kleine streekjes! Vanavond volle maan.... tieten nog getiet?? En van het weekend warmer weer en zon! LENTE!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-15 22:26
Bij ons ook alles puur natuur hoor ,maar plukken uit oor die eruit steken mogen best verwijderd worden en alleen de gedeeltes nu voor bevalling gaan kaler ivm plukken haar die veulen in mond krijgt.. en ja voor een keuring waar die mini's toch vaak heen gaan moeten ze geschoren worden en ik vind iedere imprenting van veulen op een goede manier een goede...kijk dat ze overal een streepje hebben maakt niet uit toch
Gaaf stukje San! Pas op de hond van mijn beste vriendin. Wil je weg gaan loopt de hond op drie poten, kijk het aan maar moetdr wel naar buiten dragen om haar te laten plassen in de tuin. Dus heb een complete work out, maar doe het met liefde! Ze houd zich erg groot en piept alleen met oppakken. Kom maar op met de foto's!