Ik lees al een hele tijd mee en word nu steeds ongeduldiger haha. Mijn gokje is op 2 september, hengstje. Ben niet zo dol op schimmels dus ik denk een bijzonder kleurtje!
Het lijkt nu op te schieten met het uier, zal nu echt niet lang meer duren.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-14 21:31
Toen ik net aan kwam was Set een beetje dol om een paard wat op straat (met ruiter) langskwam, en Blue was aan het rennen. Toen ik kwam was Set niet actief maar de uier was enorm teruggelopen maar misschien dat ze wel veel gerend heeft. Dit wordt wel eens als voorteken gezien dat merries hun laatste dolle minuten hebben. Maar veel meer vertoonde ze niet. Uier was dus stom leger, voor het eerst sinds heel veel avonden (ik hoop door haar eigen overdreven gedoe)
dit heeft ze helaas van haar gewassen manen gebrouwen, ze heeft momenteel echt veel jeuk..
Omdat ik denk dat je nu al wel vaak genoeg hebt gehoord dat het zo lang duurt: De allerlangste dracht van de zoogdieren heeft de indische olifant. Die dracht duurt gemiddeld tussen de 609 en 769 dagen! Dus Setje heeft nog lang te gaan voor ze het record heeft Nee nu even serieus, ik vind dat Set het knap volhoudt met die dikke buik
Bieke was toen ze hoogdrachtig was ook beginnen rondcrossen in de piste, zich nog helemaal overrollen in het zand, uier ook weer bijna helemaal weg.... 1.5u daarna stond Sharif naast haar in de stal