Ook voor haar uiertje wordt het allemaal dikker.. Is dat gewoon vocht?
Zoals ik al verteld heb, komt er bij 1 tepel al echt plakkerig vocht uit. Is dit een stapje verder naar harsen toe dan dat het gewoon doorzichtig lopend is?
Ik lees echt heel veel mee in drachtige merrie topics en dikke buiken, en dan vooral de antwoorden op vragen (en dan een jaar lang) en daar probeer ik veel van te onthouden! Helpt goed. Ik doe mijn best dit wordt dit jaar ook mijn en mijn merries eerste veulen
en thanks! help graag als ik iets wel denk te weten.
Oef set_elkol dat wordt echt een knap veulen! Idd wel handig ja alle vragen en antwoorden goed doorlezen, misschien komt het ooit nog van pas Zelf ook aan het wachten, niet van mn eigen paard. Achter mn achtertuin is een weiland met een drachtig paardje, helemaal vol al in de uiers. en nu ga ik woensdag-zondag op vakantie Heel leuk die vakantie maar natuurlijk komt dan het veulentje
Ja ik denk echt dat het er volgende week max 2 weken is hoor ze zet mooi aan met haar melk klieren en jaar vocht uit het uier is al wat plakkerig als het echt stroop is dan merk je het snel zat en helemaal als het gaat Door kleuren naar wit. Mijn merrie is met dit uier bevallen en liep pas vol toen ze opstond en haar baby ging likken.