Ja ik ook, ik weet niet waarom, maar mijn voorgevoel dat ze vanavond/vanacht gaan is nu een beetje weg
inowa schreef:begin me af te vragen of ze wel gaan vanacht...je bent niet de enigeze zijn besr rustig
marije zal straks wel met een update komen en dan weten we genoeg,ik ben nog lang niet moe dus kan nog wel ff wachten
haha PG kan zo boos kijken naar cookie als ze wil.....maar cookie blijft lekker kijken...wat een koppie...
Cookie denkt, kom terug!! Ik wil nog meer knuffels! Ik vrees dat we nog lang van Cookie mogen genieten op de cam
Just_Sannee schreef:Cookie denkt, kom terug!! Ik wil nog meer knuffels! Ik vrees dat we nog lang van Cookie mogen genieten op de cam Ik klaag niet ^^. Wat een heerlijk diertje vind ik dat om te zien zeg
Isis lijkt er helemaal klaar voor. Volgende update moet het geslacht zijn PG heeft ineens 30 op de refractometer, pH blijft nog 6.8.Ik heb niet alles bijgelezen hoor
Ik wilde net zeggen Marije: zei je niet iets over veel eten, onrustig en headbangen? Ik zag haar dat nu voor het eerst doen (kijk sinds gisteravond regelmatig)
Waar kan je evt herhalingen zien? Dat heb ik dacht ik voorbij zien komen in dit topic.Hou zo me mobiel aan maar die loopt steeds vast
t lijkt wel of isis de cha cha cha aan het dansen is ...drie keer dr billen heen en weer en dan dr beentje een keer opzij
ynskek schreef:t lijkt wel of isis de cha cha cha aan het dansen is ...drie keer dr billen heen en weer en dan dr beentje een keer opzij