Kom op Fab!
Het mooie weer zal vast wel helpen toch!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sofy schreef:Ga je dan echt thuisblijven? Kun je niet iemand anders regelen om op de paarden te passen? Een hoop mensen kunnen een veulen ter wereld helpen, maar niemand kan jouw plaats innemen tijdens dat weekend want niemand anders heeft jullie band...
Dustinlover schreef:Dat is ook lekker, hier hebben ze een weekend weg voor mijn oma's 80ste verjaardag gepland en aangezien mijn oma zo slecht is zal dit denk ik ook het laatste weekend zijn.. Maar laat dit nou op 23 mei vallen en Bo precies op 23 mei zijn uitgerekend.. Empty op 6 juni (op gemiddelde van dekdatums want DA dacht dat de vrucht al ouder was) en vorige keer ook 1 week eerder ging... Dus moet ik thuis blijven, vind ik wel heel erg, maja is niet anders...
Vitaquilla schreef:Dustinlover schreef:Dat is ook lekker, hier hebben ze een weekend weg voor mijn oma's 80ste verjaardag gepland en aangezien mijn oma zo slecht is zal dit denk ik ook het laatste weekend zijn.. Maar laat dit nou op 23 mei vallen en Bo precies op 23 mei zijn uitgerekend.. Empty op 6 juni (op gemiddelde van dekdatums want DA dacht dat de vrucht al ouder was) en vorige keer ook 1 week eerder ging... Dus moet ik thuis blijven, vind ik wel heel erg, maja is niet anders...
Moeilijk hoor! Ik heb vorig jaar in een soort gelijke situatie dezelfde keuze gemaakt en toen bedacht mn merrie dat een dracht van 12 maanden ook wel leuk is... hele familie over de zeik om dat het veulen pas 3 weken na het uitje kwam, maar ik was blij dat ik het risico niet genomen heb. Was de merrie in die week bevallen hadden beide het niet overleeft! Ga je toch lekker daarvoor of daarna een dagje met oma op pad of wat er mogelijk is, dat snappen ze heus wel!