Speciale Combinatie Mini x KWPN

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:43

niet willen eten is goed. :D

Kom op Fab!
Het mooie weer zal vast wel helpen toch!

Dustinlover

Re: Speciale Combinatie Mini x KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 10:57

Nou net geweest en haar uier begint van vorm te veranderen, ze heeft haar brokken op, maar hooi ligt nog meer als de helft erin terwijl dat altijd bijna op is nu.
Niet getest dat doe ik later op de middag een keer :)

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:11

Wat een boefje dat babylief er nog niet is ze zal wachten tot 1 april een bijzondere grappige baby moet ook op een bijzondergrappige dag geboren worden :+ .
Hoop dat de test vanmiddag beter is dan die 7.0

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:20

leuk, het word steeds spannender, ben ondertussen erg benieuwd naar dit veulen :j

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 11:21

Ik ook Jolanda.. Het duurt en het duurt maar, vind het ook heel spannend.. Hopelijk gaat alles goed :)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:23

bij mij is het nog láng niet spannend , pfff eerst gewoon nog op vakantie :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 11:27

Dat is ook lekker, hier hebben ze een weekend weg voor mijn oma's 80ste verjaardag gepland en aangezien mijn oma zo slecht is zal dit denk ik ook het laatste weekend zijn.. Maar laat dit nou op 23 mei vallen en Bo precies op 23 mei zijn uitgerekend.. Empty op 6 juni (op gemiddelde van dekdatums want DA dacht dat de vrucht al ouder was) en vorige keer ook 1 week eerder ging... Dus moet ik thuis blijven, vind ik wel heel erg, maja is niet anders...

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:31

ai Rowan ga je dan toch echt thuis blijven..snap het wel hoor,zou ik ook doen,maar toch jammer!
En je kunt het nooit op voorhand zeggen,wie weet is het helemaal wel niet spannend tegen dat die datum er is. Of is het er al. Lastig!

Oo foto van Fabbie's uier! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:31

Wat vervelend zeg dat je het weekend niet mee kan! :( Is het ver weg? Want anders zou je altijd nog eventueel terug kunnen rijden, maar dan moet het natuurlijk geen 2 uur rijden zijn. :)

Wel echt jammer zeg! Maar het is helaas niet anders..

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:35

he jammer is dat he, ik had hier ook afgelopen zondag een hele gezellige minimeeting kunnen bijwonen maar ja, schoonmoeder werd 92 jaar en gaf feest voor de hele familie, tja dan moet je daar wel naartoe, soms moet je keuzes maken die je niet zo leuk vind

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:30

Ga je dan echt thuisblijven? Kun je niet iemand anders regelen om op de paarden te passen? Een hoop mensen kunnen een veulen ter wereld helpen, maar niemand kan jouw plaats innemen tijdens dat weekend want niemand anders heeft jullie band...

Kyana18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:56

het word wel spannend nu :)

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:14

en heb je al de melktest voor vandaag gedaan :)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:44

Interessante combinatie, ik heb de eerste paar paginas door gelezen omdat ik al zo'n vermoeden had dat half bokt het weer eens beter zou weten. Waarom zou je iets niet kunnen proberen. Ook de DA zegt dat het kan en nieuwe interessante bloedlijnen worden alleen maar gecreeerd door mensen die iets anders willen/ durvern te proberen.

Respect dat je dit toch op bokt plaats en hoe je ermee omgaat..
Succes de komende dagen!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:59

Misschien heb ik er overheen gelezen. Maar kan het zijn dat het veulen te klein uitvalt om bij de moeder te kunnen drinken?

Ik sta volledig achter je keuze hoor! Hoop echt dat er een mooie merrie uitkomt! Maar ik vroeg me dit wel even af :p

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:00

In principe groeit het veulen met de baarmoeder mee en zou dus geen drinkproblemen hebben, hij zou alleen wat minder groeien en dus kleiner blijven..
Volgensmij was het zo :o

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:49

Ik geloof niet dat het te klein zal zijn,kleine kan even goed schoppen in de buik als een ander in elk geval. En ze staat niet minder dik dan anders.
Ben wel erg benieuwd aan het worden! In mijn fantasie vraag ik me ook wel af wat het zou geven,mijn grote merrie met mijn shethengst :') ,maar gezien die twee elkaar al niet kunnen luchten hou ik het daar maar bij :D

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:32

Ik volg !! Heel nieuwsgierig :))

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:12

Sofy schreef:
Ga je dan echt thuisblijven? Kun je niet iemand anders regelen om op de paarden te passen? Een hoop mensen kunnen een veulen ter wereld helpen, maar niemand kan jouw plaats innemen tijdens dat weekend want niemand anders heeft jullie band...

Dat dacht ik ook, je kunt ook iemand vragen op te passen en zelf naar huis gaan als de bevalling echt begint.
Is toch ook sneu voor je familie als jij er niet bij bent en misschien komt het veulen pas 2 weken later.

Vitaquilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:52

Dustinlover schreef:
Dat is ook lekker, hier hebben ze een weekend weg voor mijn oma's 80ste verjaardag gepland en aangezien mijn oma zo slecht is zal dit denk ik ook het laatste weekend zijn.. Maar laat dit nou op 23 mei vallen en Bo precies op 23 mei zijn uitgerekend.. Empty op 6 juni (op gemiddelde van dekdatums want DA dacht dat de vrucht al ouder was) en vorige keer ook 1 week eerder ging... Dus moet ik thuis blijven, vind ik wel heel erg, maja is niet anders...

Moeilijk hoor! Ik heb vorig jaar in een soort gelijke situatie dezelfde keuze gemaakt en toen bedacht mn merrie dat een dracht van 12 maanden ook wel leuk is... hele familie over de zeik om dat het veulen pas 3 weken na het uitje kwam, maar ik was blij dat ik het risico niet genomen heb. Was de merrie in die week bevallen hadden beide het niet overleeft! Ga je toch lekker daarvoor of daarna een dagje met oma op pad of wat er mogelijk is, dat snappen ze heus wel!

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 23:18

Vitaquilla schreef:
Dustinlover schreef:

Moeilijk hoor! Ik heb vorig jaar in een soort gelijke situatie dezelfde keuze gemaakt en toen bedacht mn merrie dat een dracht van 12 maanden ook wel leuk is... hele familie over de zeik om dat het veulen pas 3 weken na het uitje kwam, maar ik was blij dat ik het risico niet genomen heb. Was de merrie in die week bevallen hadden beide het niet overleeft! Ga je toch lekker daarvoor of daarna een dagje met oma op pad of wat er mogelijk is, dat snappen ze heus wel!

Lastige situatie. Wat eerder ook al gezegd is, er zijn er zat die op je paard kunnen passen en als het toch begint kan je er direct naar toe. Maar dat laatste uitje met je oma zou ik toch niet zomaar laten schieten. Zou heel vervelend zijn als je er achteraf spijt van zou krijgen en het niet terug kan draaien.

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 07:03

Spannend!!!!
Heb je misschien een foto??????

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 08:00

Sorry was gisteren eventjes druk bezig en lag al vroeg in bed voor mijn doen, hoofdpijn en moe dus was wel een keer lekker.

Melktest was gisteren 7.0 nog steeds en ik denk dat ze voorlopig nog even daar blijft want die uier doet niet zoveel meer haha. Ben wel benieuwd of ze nu gegeten heeft dus ga dadelijk maar eens kijken bij der voordat ik naar mijn werk moet.

Zal straks dus ook even foto's maken en plaatsen. Zo jammer dat je niet via bokt kunt uploaden :P

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:02

Kan wel via bokt.nl/verkleinen, maar idd niet direct...

Ik ben benieuwd!

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:34

Hmm.. fabje heeft niet veel gedaan dit weekend dus.. ach, nu weer iedere dag even volgen! :D