Ze lijkt eigenlijk wel en beetje op de merrie op mijn werk die nog een maand te gaan heeft. Die staat ook erg rond maar amper uier en wel oedeem voor de uier!
Salsa
Geplaatst: 23-05-14 20:19
Djune is leuk voor een merrie! Voor een hengst kan je ook nog Djuke/ Duke nemen.
June kan je ook nog echt uitspreken als Ju-ne. Of Juna. Zo heet een meisje op het kdv van mijn dochter
Eindelijk ben ik nog eens smorgens kunnen gaan naar Elina. Haar uiertje is smorgens wel dikker. en toen ik op een tepel drukte, spoot er een straal vocht uit. Bij de andere tepel gewoon weer druppeltjes, maar dat vocht is al wel wat plakkeriger dan bij de andere tepel...
Dat gaat de goede kant op. Nog een paar dagen Elina haha 30 mei leuke dag en heb je het hele weekeind om te genieten van je knappe veulen. en het vrouwtje heeft weer rust
Als ik zo naar de fotos kijk en de druppeltjes vocht lijkt het alsof ze ongeveer even ver is als onze merrie.
die is 1 juli pas uitgerekend. Maar was vorig jaar ook twee weken eerder, dus dat verwachten we eigenlijk weer haar moeder is ook ieder jaar weer te vroeg.
dus ik doe een nieuw gokje, want mijn datum was al verlopen Ik zeg 17 juni, merrie