ben net wakker doe ik de cam aan en ja hoor daat is hij!! zelfs nog nat! Gefeliciteerd nicole met de knappe man!!!
Gefeliciteerd met je ventje, miertje heeft dat goed gedaan, benieuwd naar droog foto want van cam moeilijk te zeggen welk kleurtje
Gefeliciteerd met de knapperd. Ligt het nou aan mij of is de moeder niet zo geïnteresseerd in het veulen?
Tigear schreef:Ligt het nou aan mij of is de moeder niet zo geïnteresseerd in het veulen?Ja ik denk het ook, veulen heeft ook nog niet veel gedronken volgens mij Ik hoop wet echt dat alles goed komt!
Denk dat ze het nog moet wennen ' het moederschap'Maar idd hoop dat alles goed komt, hij vind de melk persies ook niet echt goed,ondanks ze helpen?
Goeie opmerking tigear, dat moesten wij niet doen hoor zo aan het veulen zitten, misschien even alleen laten, hij vind de melkbar heus wel
Nou ik ga nog even slapen, ben al heel de nacht op ben blij dat ik het heb zien gebeuren! Hoop dat alles goed komt met hun Zal straks wel lezen welke kleur hij is enz
ieder uur gekeken precies laatste uurtjes Door geslapen grrMaar igg mooi knap veulen gefeliciteerd. ...!!!