Sorry dan ik denk dat mij dat niet lukt ben echt een kluns wat dat aangaat.
Hoop dat kaylee nu blijft verbeteren en blijf je gevoel volgen. Ik kijk meestal snachts tussen 2 en half3 aangezien ik dan altijd wakker word, als het echt spannend weer gaat worden schakel ik mijn vriend voor de vroege ochtend ook nog in
Geen probleem! Fijn dat het iets beter gaat met Kaylee! Goed om op je eigen gevoel te vertrouwen! En ik kijk nog steeds haast iedere nacht wel een paar keer
En wat goed dat je een reading hebt laten doen, ik moet zeggen dat ik er ook veel aan heb gehad nadat Whizz overleden is om met de A-tjes te praten en ze dingen te vragen en te vertellen. Goed dat je met Kaylee gepraat hebt en ook met Desert.. en dat je nu beter weet waar je aan toe bent en hoe je nu verder moet. En met alles geldt dat jij er mee moet kunnen leven hoe je het aanpakt en doet, dus volg je gevoel en je instinct. Jij kent ze en je voelt ze het beste aan.
Wat een leuke foto's van Yahzi. Wat is ze klein he. Maar zo'n schatje.
Moet zeggen dat ik momenteel niet echt de moed heb om snachts op de cam te kijken. T is heel druk op mn werk, werk al een maand lang extra op maandag en minco ook. Die werkt dus zes dagen in de week nu. Maar nog twee weken dan is dat voorbij als het goed is. Dan ook maar eens ergens een weekje vrij plannen.
Zo ik ben aan het waken! Wat een popje die Yahzi (word er hebberig van) En San wat vind je van mijn meppende poownie
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 11:39
Dank jullie wel,binnenkort meer foto's,Yazhi heeft de kudde ontdekt,Nikan weet nu dat hij laag vliegt als hij in de buurt komt,alleen bij Pepper durft Blonde haar niet weg te halen dus die kleine slimmerd had dat gelijk door en hupte steeds tussen Pep zijn achterbenen door naar voren en wat is dan een gouden shet,hij blijft stokstijf staan en ze mag alles terwijl hij een hekel aan Blonde heeft Zijn vast leuke foto's geworden
Mira hij is klein maar dapper en heel slim grote paard was trouwens ook wel
Mira283
Geplaatst: 01-03-15 12:07
Awh wat schattig van Pep. Als je zo klein bent kan dat ook wel! Ik waak heel braaf tot en na 12 uur vanaf nu.
Zal het doorgeven aan de eigenaresse! Die merrie kan lopen... Slim is Pip soms niet maar hij weet wel dat merries stom zijn en je bij de achterbenen moet weg blijven.
Slimme Yahzi. Lief van Pepper. Zo naar stal. Gelukkig schijnt de zon en niet de regen die ze vande week voorspelde. Vanavond even de hotel overnachting boeken. Loopt eind van de maand zei minco vanochtend.
Ook raar dat die foto niet gepubliceerd is met die fles rose ernaast.... het is echt een lekker klein ding "onze" Yazhi! Heerlijk de verhaaltjes van veulie en kudde! En San je gevoel he dat weet je toch! Knuffel aan t hele spul xx
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 21:42
Mira fijn dat je ook meewaakt,ook al is uier totaal nog niet spannend,ze heeft geen haast dit jaar...
Zat net te rekenen vandaag 316 dagen laatste dek en 321 eerste... ik had Rene wel op zijn verjaardag een veulen gegund
lovis waar ga je naar toe???
smileydees,ja het is echt een lekker eigenwijs ding die kleine ja ik weet het....
Kan ook zeggen dat Kaylee per dag kleine stapjes vooruit doet en ik er nu heilig overtuigd ben dat ze het gewoon gaat redden we hebben wat nieuwe spelletjes verzonnen zodat koppie goed aan het werk blijft......en ze is zo slim...zo slim dat ze zo op zicht geen pas kan doen en dan heeft ze de vrijheid omdat ze toch moeilijk loopt en zo ergens plots staat(en dan loopt ze in rad tempo hoor) om zich vol te vreten aan baal hooi die ze niet mag