Ben erg benieuwd. Dit jaar voor mij geen veulens. Hou me dit jaarbezig met m'n hengst! Succes! Mooie combinaties.
Hihi, wat een klein stuiterballetje is het ook! Wordt ze überhaupt wel eens moe? Ze blijft maar gaan!
kimberleyepe schreef:Klopt het dat snazzy veel ligt? En is dit gewoon normaal bij haar marije? Viel me gisteren ook al op dat zij al ligt terwijl de rest nog staat:)vond ik ook al paar dagen....ik weet niet of het normaal gedrag is van haar???Heerlijk genieten van het kleine ding hier Marije nieuws over PG??? Anders bel ik je weer wakker hoor
Marije: zo super dat Isis haar laatste veulen een merrietje is!Ester_x_ : je kunt van alles met zo'n mini doen. Isis haar eerste Nederlandse veulen is een heel goed voorbeeld van hoe veelzijdig ze kunnen zijn.
Snazzy is altijd uhm... lui? Ze heeft ook de bijnaam Johanna, van die aangespoelde potvis Johannes een paar jaar geleden
MarijeR schreef:Snazzy is altijd uhm... lui? Ze heeft ook de bijnaam Johanna, van die aangespoelde potvis Johannes een paar jaar geleden Geweldig!!