Hij is echt heel leuk, en super fijn dat nu alles goed gaat! Wat is nou de roepnaam geworden?
Pandora2
Geplaatst: 06-06-14 17:09
Ik kan de foto's niet zien op facebook...
Elegance_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 17:10
Haha ik denk dat het Flame word maar ik moet er nog even over na denken Ik ben er vanaf vanochtend 7 uur druk mee geweest omdat we een stroomprobleem hadden, dus ben nu best moe haha
Iedereen nog bedankt voor de tips, hulp, felicitatie's etc Oja en degene die langs willen komen voor foto's zijn welkom hoor
Hij is leuk! Over een paar maanden zal je de kleur wel beter kunnen zien. Zodra er zwarte of grijze haren in de manen komen is hij bruin, als het echt rode haren blijven is ie vos. Wildkleur dan he.
Als er twijfel over is moet je een test laten doen voor een paar 10tjes, dat is de enige manier om het echt te weten (zal in dit geval niet nodig zijn hoor ). Dierenartsen zijn artsen, geen kleurkenners.
Noukie123
Geplaatst: 06-06-14 18:16
Knap veulen
Aartje
Geplaatst: 06-06-14 18:23
Aah wat een scheetje! Ik vind deze foto het mooist!
Is wildkleur vos/red dun nou ook hetzelfde als isabel?
Het is inderdaad een knap ventje
Set_Elkol
Geplaatst: 06-06-14 18:52
Isabel is geen officiele kleurbenaming, als je 'fjordenkleur' bedoelt dan nee, dat is Bay dun. dus bruin dun en geen vos dun = red dun, of ook wel wildkleur bruin tegenover wildkleur vos.
bay dun = bruin dun = fjord = wildkleur bruin red dun = vos dun = wildkleur vos
Bij wildkleur bruin heb je de zwarte manen en staart streep en bruinige markeringen zoals aalstreep, bij red dun zijn de manen rood en de aalstreep ook.