Ze voelt zich bekeken en gaat nu niet denk dat je vandaag niet te ver uit de buurt moet gaan.. Dat staart schuren deed de mijne ook een nacht vantevoren en rond 11 uur 's ochtends is het veulen geboren.. Een uur voor de bevalling heeft ze nog een boksessie door de roundpen gedaan, maar ze was ook maiden..
Oh ts hier een stille mee lezer vanaf het eerste topic, maar nu moest ik gewoon wel even reageren. Ben net wakker en heb direct even dit topic gekeken. Balen dat je zo brak bent! Hoop dat er snel een veulentje komt, zodat je goed kan slapen..
pipo
Geplaatst: 04-07-14 06:36
Zodra jij nu je oogjes dichtdoet of een kop koffie/thee gaat halen gaat Elina stiekum even wat anders doen
Jammer! Veel succes dan vandaag! Nog wel geslapen?
pretty
Geplaatst: 04-07-14 07:05
Wat zul jij moe zijn Misschien doet ze het ook gewoon wel smorgens hoor en lekt de melk er intussen al uit met haar onrustig gedrag Eigenlijk zette ik nooit de wekker en vertrouwde op het alarm,kreeg ik toch nog wat slaap tussen de valse alarmen.
Ze weet ons wel in spanning te houden. Michelle, is er iemand die nu een paar uur op haar kan letten, zodat je even een goed slaapje kan doen. Diegene wekt jou echt wel als ze daadwerkelijk begint.
Pfff, nee er is niet echt iemand die kan overnemen. Staleigenaresse staat met de nacht en moet ook slapen nu, mama moet werken, mijn vriend misschien...
Zal wel zien. kan me ook op een stoel in weide zetten. Hihi.
Hoop dat ze dit niet te lang volhoudt, want dan slaap ik gewoon bijna niet.
Ga zo meteen naar haar toe. Staleigenaresse heeft ze al buiten gezet, omdat het straks weer zo heet wordt!
xRaisin
Geplaatst: 04-07-14 08:28
Ah, jammer. Na de spanning van gisteravond had ik wel een azalinaatje verwacht deze ochtend.