Ik ben er maar dar wist je al. Beterschap, hopelijk iedereen snel weer opgeknapt. Geloof wel dat het koud wordt, voorspellen weer vorst snachts voor de tweede helft van volgende week maar wel een zonnetje zaterdag (tot nu toe)
Antwoord van mijn lieve meis had je al gehad. Moeten helaas verstek laten gaan. Beterschap San!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-17 20:34
Nou het wordt een gebeuren morgen....ik ben er bijna klaar voor.... Op naar een dag met lach,traan, knuffelen,metamorfose, fotograaf, hapje, drankje en zang..... en een bijzondere groep mensen
Ik wacht gewoon met smart op een volgende meeting waarbij ik niet meer afhankelijk ben van een rooster die ik pas een week van tevoren krijg zodat ik weet of ik kan komen Ik wacht nu al met smart op de foto's van de meeting, have fun
In voorjaar/zomer als de 2 veulens geboren zijn ( ik ga maar uit van het positieve) gaan we in de herhaling en dan verwacht ik jullie er gewoon bij......
KittyDylan
Geplaatst: 10-02-17 20:59
Ik wil gerust nog eens komen! Ben alleen afhankelijk van vervoer haha Of je komt hierheen, met Yazhi en de rest knuffen
Ondanks de kou was het weer een super middag Sandra. Dank je wel voor alles. Ben heel benieuwd naar de foto's (in jurk in de sneeuw) Klein voorproefje: