Slina schreef:zwanepol schreef:Slina, heeft hij nou rode manen?Hmm. Nee, bruin, met rood tintje denk ik. In ieder geval niet blond Apartttt
Dungen schreef:Gefeliciteerd!Galánta ,elegant in het Iers (althans volgens translate )*stille meelezer*Het is dat 3 teveel is *komt ook uit meeleesmodusDe Ierse (papa) of Noorse (mama) variant op Elegance is best een leuk idee.Vind hem erg leuk en je ziet vooral in zijn hoofd dat er tinker in zit.
Wat fijn dat het drinken toch nu zo goed gaat En nu lekker genieten!Zou het kunnen dat hij deze kleur heeft, maar dan in een effen variant?http://img255.imageshack.us/img255/5922/p9230245az7.jpg
Ik ga morgen alles rustig bij lezen ben net thuis maar ben echt helemaal kapot :p het gaat super! Het veulen drinkt zelfstandig en mama laat het toe De naam die ik bij hem vind passen is Golden Flame alleen dan moet ik nog wel een leuke roepnaam verzinnenBedankt iig voor de felicitatie's!
Golden Flame is ook leuk, ja Nou, rust jij maar goed uit! Gelukkig gaat alles goed met Elegance en het veulen
Deliana1993 schreef:Goldie als roepnaam Nee dat is echt zo'n merrienaam.. Flame als roepnaam kan idd leuk!
Wat een leukie zeg!! Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!Hier nog wat naam opties (ik hou van betekenissen haha )Goldwyn (=golden friend)Blaine (=yellow)Aidan (=little fire)Roan (=little red one)
Gefeliciteerd! Heel wat opstartproblemen maar gelukkig gaat het goed nu en kan het genieten beginnen!