Haha inderdaad Er is ook een laptop bij mijn ouders dus ik zou binnen zo'n uur wel kunnen melden als het er is als er niks mis is.
Daarnaast zijn er meerdere mensen die ik heb beloofd te smsen (nee ik heb geen smartphone) en ik wil 1 van hun dan vragen om een melding te maken op bokt
Set wil de kleine liever binnen hebben te spelen met dit weer
sunnysoes
Geplaatst: 21-08-14 07:16
Ik verwacht bij mijn pony in september een veulen, daarom volg ik dit topic ook. Nu is t deze week koud en zie ik het aan de haren van mijn merrie. Zou t goed zijn een deken op te doen of hindert dat straks met veulenen? Graag een adviesje.
Merries kunnen prima bevallen met een deken op en veulens kunnen de melkbar prima vinden onder een deken Overigens heb ik eens een veulen in mei gehad en toen vroor het 's nachts een graadje toen het om 1 uur 's nachts kwam. Het is meer de nattigheid die ik zou mijden.
Hier lopen ze zelden zonder óf een vliegendeken óf een regendeken óf een winterdeken. De dagen dat het droog is, er geen vliegen zijn of niet vriest kun je op één hand tellen
Durante
Geplaatst: 21-08-14 13:01
Nog niks?? Het is vandaag lekker droog weer, en 't zonnetje schijnt nog, ideaal voor de geboorte van 'n veulen
Durante
Geplaatst: 21-08-14 13:13
Katja is nu al even niet online geweest volgensmij... zal het nu dan toch...?