Je moet echt in veel generaties denken wil je uit zo'n lijn een ggk dekhengst fokken Daarbij komt nog dat hij zn stokmaat waarschijnlijk nidt mee heeft. 1,50 m is te klein.
Ben benieuwd naar de foto's TS!
Kaya2003
Geplaatst: 20-04-14 21:57
SUPER GEFELICITEERD, ik volg al lang maar heb nog nooit iets gepost! Weet je al hoe groot hij ongeveer gaat worden? Wat denk je? SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*bestaan er nog meer ! ?*
Fotsy
Geplaatst: 20-04-14 21:59
Gefeliciteerd, hij is prachtig amai, duidelijk bewijs dat veulen meegroeit met de baarmoeder, wat is hij groot en mooi mooi mooi , mooi kol op zijn hoofd. Ben benieuwd naar nog foto's. Heel blij dat alles goed gegaan is, het is je gegund.
Kleinvosje gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.
Bingelding nog niet bevallen?
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 20-04-14 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt
testebeest
Geplaatst: 20-04-14 21:59
Gefeliciteerd
Ik had het vanmorgen al gezien maar nog geen tijd gehad om te reageren. Hij is een plaatje, ben heel benieuwd naar zijn naam en als hij helemaal ontvouwen is
(bingeling hopen dat jij nu ook je kleine mannetje in je armen hebt )
Alles meegelezen en gekeken, maar vergeet telkens je te feliciteren!
Gefeliciteerd met je mooie veulen! En wat is hij groot. Mijn Phoebe (D x KWPN 1.70) was een stuk kleiner. Had dat hier ook verwacht, maar hij is echt een mooi formaat.
Jorinda
Geplaatst: 20-04-14 22:23
Gefeliciteerd! Ben heel erg benieuwd naar foto's! Edit: ik zie dat er al meerdere mensen foto's hebben gezien, dus ik moet verder kijken dan mijn neus lang is.
Set_Elkol
Geplaatst: 20-04-14 22:25
xAnthea schreef:
kleinvosje schreef:
Gefeliciteerd TS, maarre, ik ben misschien scheel, ik zien enrgens een foto?
Foto's: pagina 40 Filmpje: pagina 44 Foto's: pagina 45
Zijn niet door de TS geplaatst
Kaboutertjes
Geplaatst: 20-04-14 22:25
Hier ook nog een (bijna) stille meelezer.
Wat een heerlijk veulen zeg! Van harte gefeliciteerd. Ze heeft je lekker in spanning gehouden.
Ik moest ook steeds lachen om de reactie's van de mensen hier. Hoe heerlijk mee levend iedereen is. Echt geweldig!
Geniet van je paasveulentje en zijn mama natuurlijk!
Eindelijk!! Gefeliciteerd!! Wat een knap mannetje, hij is idd groter dan je zou verwachten maar hij zal dan wel niet zoveel meer groeien dan het gemiddelde veulen en dus uiteindelijk kleiner blijven. Ben heel benieuwd naar droogfoto's. Maar is ze nu bevallen in een zandpaddock? Gras heeft toch wel de voorkeur ivm hygiëne.