Ze maken het beiden gelukkig helemaal goed! Gambler wil veel drinken en anders heel dicht achter je aan rennen dus foto's maken is nog best een hele kunst . Hij is echt mega nieuwsgierig en helemaal niet bang. Ik kon heel makkelijk zijn dekentje even passen en het halstertje om en af doen.
Hij liep super vrolijk in zijn eentje voorop richting de bak alsof hij dat al jaren kende . Karakter van mams geërfd denk ik
Alvast even wat droog foto's en ik zal straks de bevallingsfoto's nog even uploaden!
Gefeliciteerd!! Wij hebben het hier met zijn allen kunnen volgen gisteravond, wat ontzettend bijzonder en wat mooi dat je dit met ons hebt willen delen! En wat een prachtig wijs mannetje!! Volgensmij heeft hij al genoeg indrukken gehad, want hij ligt nu lekker languit te maffen in de stal zie ik
Een mooi begin van je veulenseizoen en hopen dat de anderen ook zo mooi volgen
Ach gut, dit is toch prachtig?? Wat moet jij ontzettend gelukkig zijn nu!!
Djoopie
Geplaatst: 28-01-17 15:48
Wat een schatje! wel duidelijk bay (splash) volgens mij! Mooierd hoor!!!
Ah, lief Milan! Leuk dat jullie er van genoten hebben. Ik vond het ook een hele bijzondere ervaring. Ice is voor mij echt een hele speciale merrie en ik vond het onwijs fijn om er bij te kunnen zijn.
Michelle; Ice is uiteindelijk met 346 dagen bevallen! Ik snap dat dit voor jou ook een geruststelling is. Ze kunnen blijkbaar erg veel hebben
Gambler heeft een mooi Arabisch hoofdje meegekregen en nu al een ontzettend leuk karakter. Ik kan alleen maar blij zijn
Even een foto spam van tijdens de bevalling en de eerste droogfoto's die er gemaakt zijn;
Zo mooi om die eerste kennismaking tussen beiden te zien
Iets meer opgedroogd en aan het uit puffen van de bevalling..
Opzoek naar de melkbar
Samen kennis maken
Laatst bijgewerkt door Icecrystal op 28-01-17 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt