Gelukkig dat ze weer beter lijkt! Hopelijk zet het nu dan ook een beetje door

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ianrowan2009 schreef:OFF TOPIC:
Ik vind het erg jammer dat er nog steeds off. topic berichten geplaatst worden.
Het is zo'n ontzettend leuk volg topic, dus laten we het dan ook leuk houden!
ON TOPIC: hoe is het nu met mierela?
Is de diarree alweer onder controle of nog steeds die pasta nodig?
Nicole schreef:Ik heb trouwens nog een video van vorig jaar gevonden van Famous dat hij NET geboren was en zijn eerste pasjes probeert te maken![]()
Ik ben er mee bezig met uploaden op YouTube en zal de link hier plaatsen.. De geboorte moeten we nog van de recorder afhalen maar dat zal ik ook dit weekend even doen vind wel erg leuk om dat even helemaal terug te zien.
Ianrowan2009 schreef:Nicole schreef:Ik heb trouwens nog een video van vorig jaar gevonden van Famous dat hij NET geboren was en zijn eerste pasjes probeert te maken![]()
Ik ben er mee bezig met uploaden op YouTube en zal de link hier plaatsen.. De geboorte moeten we nog van de recorder afhalen maar dat zal ik ook dit weekend even doen vind wel erg leuk om dat even helemaal terug te zien.
Wat ontzettend fijn dat ze weer helemaal happy mom to be is!
Heeft je heel wat zorgen opgeleverd de laatste dagen.
Zou nu heel fijn zijn als mierela nu de laatste dagen dracht in goede gezondheid, zonder virussen, door kan gaan brengen ( ze staat nu lekker naar buiten te staren )
Nou, ik schrok me net helemaal verloren toen ik die 2 video's zag op YouTube!
Ik dacht echt, nee he!! dat ze dus een veulen had gekregen haha. Gelukkig is deze van vorig jaar. Ik ga eens even spieken naar die filmpjes.
Kim_97 schreef:Fijn dat het weer beter gaat!![]()
Nu kan ze alle energie weer voor de bevalling sparen en kunnen wij gaan duimen dat het veulentje er uit floept.![]()
Heb je eigenlijk al een naam bedacht?