fargo schreef:Kunnen we je niet op de een of andere manier sponsoren Sandra zodat je geen kleintjes hoeft te verkopen die je eigenlijk niet kwijt wilt?
Wat ontzettend lief zijn jullie
,maar eigenlijk is het allemaal niet zo erg,veulens verkopen wij toch meestal omdat wij de volwassen kudde aanhouden en het is zo geweldig iedere keer om te zien dat die frummels die wij met zoveel liefde op de wereld hebben gezet nog meer liefde krijgen van hun nieuwe baasjes en wij vriendschappen voor het leven.
Aan mij de eer om heerlijk de eerste maanden te mogen genieten van ze en ze alle imprentingen geven op zijn San's.....
En Nikan is gewoon een gevoel en een jonge hengst maar die zou overal prima kunnen aarden als hij maar een vriendje heeft en veel aandacht.Ik denk natuurlijk altijd dat ik de enige ben die goed voor ze zijn
Maar er gaat zoveel tijd en energie nu inzitten dat ik er gewoon soms geen puf voor heb en ook hij heeft opvoeding nodig,de rest weet zijn plek al.
En haha iedere keer als ik roep dat ik wil minderen wordt er 1 erg ziek,dan maar beter verkopen naar een 5* huisje......
Ik heb alleen geen zin om te adverteren,krijg altijd van die debiele reacties
wat kost die?of dat ze hun naam er nog niet erbij zetten of betreffend paardje geen naam van weten,dan houdt het bij ons al op.....
pfft ik droomde vannacht dat Princess bevallen was en er een bonte witkop bij liep dus ik word wakker en dacht oh jee een bonte en toen oh nee het wordt een bleekscheet dus droom klopt niet,viel ik gelijk in slaap zonder op camera te kijken
Goortje even goed gecheckt vandaag,maar niets van uier nog
wel in de modder liggen rollen...