Tjeeee, weet je heel zeker dat er geen 2-ling inzit? Ze is echt reusachtig!
sanne1992
Geplaatst: 09-03-15 09:57
Dacht gister avond zeker te weten, als ik morgen kijk staat er een veulen naast, vanochtend 5 pagina's verder. Maar toch nog steeds niks. Hoe is het met haar?
Rebecca Hoe gaat het met je Maaike? Kan iemand het waken vandaag van je overnemen?
Heb soms echt het gevoel alsof dit topic een restaurant zit... Wat mag het zijn? Doe maar een veulentje, leuk kleurtje, en als het even kan gezond. Komt eraan! 5 jaar later
Edit: autocorrect
Laatst bijgewerkt door Milty op 09-03-15 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Kim_Asterix
Geplaatst: 09-03-15 10:29
Haha ben je mooi klaar mee met een jaar lang dracht Ze maakt de kleine gewoon nog even net wat meer af, nog even wat elegantie en perfectie erbij hihi.
Lumi
Geplaatst: 09-03-15 10:30
Milty schreef:
Rebecca Hoe gaat het met je Maaike? Kan iemand het waken vandaag van je overnemen?
Heb soms echt het gevoel alsof dit topic een restaurant zit... Wat mag het zijn? Doe maar een veulentje, leuk kleurtje, en als het even kan gezond. Komt eraan! 5 jaar later
niet wanhopen,ze kan het best overdag doen hoor. Ik had 2 merries die er ook helemaal klaar voor leken maar beiden hebben ze rond 10 uur in de morgen geveulend. Lekker overdag. Kan dus best want sowiezo komt het nu héél vlug!
Maaike ligt als het goed is te slapen Ik ben aan het werk en het de cam ook open staan. Ze is nog hetzelfde als vannacht (onrustig, steeds liggen, veel kleine beetjes ontlasting, stampen naar haar buik).
polleman
Geplaatst: 09-03-15 10:52
Robynn schreef:
Maaike ligt als het goed is te slapen Ik ben aan het werk en het de cam ook open staan. Ze is nog hetzelfde als vannacht (onrustig, steeds liggen, veel kleine beetjes ontlasting, stampen naar haar buik).
wat fijn dat het zo kan dat maaike ook een beetje tot rust komt,
Majabeestje
Geplaatst: 09-03-15 10:52
Jeetje, wat een lange periode van onrust ook voor haar zo. Vind dat wel lang duren hoor, sneu voor de merrie ook. Maarja, wat doe je eraan he
Anoniem
Geplaatst: 09-03-15 10:53
Maaike moet slapen , anders krijgt ze het aan de stok met mij