Gefeliciteerd! Heb alles meegelezen, en daar is hij eindelijk! wat een schatje, echt een prachtig veulentje . Ben heel erg benieuwd hoe hij eruit ziet als hij groter word!
Vanochtend gelijk even gekeken en ja hoor! Is toch nog snel gegaan opeens! Gefeliciteerd met jullie mooie man!
Dankjullie wel allemaal!Ik ga morgen een itp topic maken en zet hem dan hier neer. Ben nog beetje aan het sleutelen aan de naam maar ben er nog niet overuit
Gefeliciteerd!! Ik volg al stiekum sinds deel 1 maar het wachten was het waard! Wat een mooi hengstje
Gefeliciteerd!!Maar joh... wat is hij gróót Hij lijkt niet onder te doen voor een 'normaal' paarden veulen, of lijkt dat maar zo?Evengoed een prachtig dier, dat wel!!
Dustinlover schreef:Dankjullie wel allemaal!Ik ga morgen een itp topic maken en zet hem dan hier neer. Ben nog beetje aan het sleutelen aan de naam maar ben er nog niet overuitIk ben heel benieuwd! Deze foto's waren al leuk!!En wat heeft ie een mooie vachtkleur
En groot , zou leuk zijn als hij een 1,50 grote man wordt en dan silver in de kwpn introduceert -droomt verder-
kleinvosje schreef:Gefeliciteerd TS, maarre, ik ben misschien scheel, ik zien enrgens een foto?Foto's: pagina 40Filmpje: pagina 44Foto's: pagina 45Zijn niet door de TS geplaatst